Asus rampage gene ll zeon 6/12 4.2 GHz 24 GB DDR3

Permalänk
Medlem

Asus rampage gene ll zeon 6/12 4.2 GHz 24 GB DDR3

Som rubriken lyder ungefär.. denna har hängt med mig sedan 2009. Funkar klockrent..

Jag säljer hela komplett till en liten slant..

Hämtas i Malmö.

Har Sapphire Rx580x 4 gb som jag kör ihop med.. vid seriös bud hänger den med.

Mvh Ibrahim

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag ser att du skriver avhämtning så du kan helt ignorera mina bud om du vill.

Jag bjuder mest för att erbjuda ett alternativ om intresset skulle vara lågt och för att detta är ett skapligt Asus socket 1366 kort jag ännu inte äger.

500kr + frakt

(Att skicka med t.ex Schenker är enkelt och skapligt säkert)

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonaz_81a:

Jag ser att du skriver avhämtning så du kan helt ignorera mina bud om du vill.

Jag bjuder mest för att erbjuda ett alternativ om intresset skulle vara lågt och för att detta är ett skapligt Asus socket 1366 kort jag ännu inte äger.

500kr + frakt

(Att skicka med t.ex Schenker är enkelt och skapligt säkert)

Vi hittar någon lösning fall i fall, det handlar mest om att jag inte orkar skruva isär och undvika frakt skador..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ibrah:

Vi hittar någon lösning fall i fall, det handlar mest om att jag inte orkar skruva isär och undvika frakt skador..

Ja jag förstår precis.

För att förtydliga mitt bud på 500 + frakt så gäller det så klart för paketet utan grafikkortet.

Med Schenker så tror jag det går utmärkt att skicka sakerna utan att demontera kylaren om man bara fyller upp kartongen man packar i ordentligt med bubbelplast, tidningspapper eller annat så prylarna inte kan åka omkring inne i paketet. Skickar man med Postnord skulle jag nog plocka loss kylaren från moderkortet... I båda fallen kan man välja till försäkring som täcker transportskador.

Permalänk
Medlem

Vilken Xeon är det?

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av sweisdapro:

Vilken Xeon är det?

W5690 har jag för mig.. den är klockad på 4.2 just nu funkar perfekt 👌

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr Hämtar i Malmö
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Thermaltake Core P5 green || i7 7800X | MSI X299 Raider | 32GB Crucial Ballistix Sport Blue | GeForce GTX 1080 Ti Turbo 2xHDMI | SSD480 Kingston HyperX Savage

Permalänk
Medlem
Skrivet av nabile:

500 kr Hämtar i Malmö

Gå upp lite till så får du den..

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 700 kr Kit + GPU?
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad