Permalänk
Medlem

Samsung 70% rabattkod

Hej på er!
Slog till på en Samsung Q95 på Benify rean som var för några veckor sedan.
Dock hade skärmen lite kosmetiska problem och jag fick en rabattkod som kompensation då dom ej hade en ersättningsvara. Rabattkoden skulle fungera på tre modeller men testade några till och verkar fungera på fler modeller.
Så är det nån som vill ha så släng iväg ett bud eller kanske byta mot nått annat kul?
Ska ju kompensera min skadade Q95...

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

hej! är förmodligen intresserad. kan du bara pm mig alla modellerna som koden fungerade på?

mvh

Permalänk
Medlem

Verkar vara QN90 samt QN95 som det funkar på i alla dess storlekar.

Permalänk
Medlem

aight. börjar budet med 2000

Permalänk
Medlem
Skrivet av dbone89:

Verkar vara QN90 samt QN95 som det funkar på i alla dess storlekar.

Får nog ändra mig lite här, QN95 85" gick ej.. så utgå ifrån bilderna. Är det någon specifik modell ni vill att jag kollar så dra ett PM.

Permalänk
Medlem

Fick en fraktskadad 55" QN95B (skada i display), dock är Samsung inte fullt så välvilliga mot mig, utan vill endast ge 300kr rabattkod i deras butik, alternativt retur och pengarna tillbaka. De vill fortfarande inte avhjälpa, trots att vi diskuterat ärendet i en månad nu...

Är intresserad om det fungerar på 65" QN95B, då 55" inte längre finns kvar på sidan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Petyr:

Fick en fraktskadad 55" QN95B (skada i display), dock är Samsung inte fullt så välvilliga mot mig, utan vill endast ge 300kr rabattkod i deras butik, alternativt retur och pengarna tillbaka. De vill fortfarande inte avhjälpa, trots att vi diskuterat ärendet i en månad nu...

Är intresserad om det fungerar på 65" QN95B, då 55" inte längre finns kvar på sidan.

Tråkigt att höra… fick en rabattkod på 800kr med av dom men tyvärr ej kombinerbar på nedsatta varor.
Den funkar fint på 65” QN95B, se bild 😃👍

Permalänk

Bjuder 3000kr

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad