Permalänk
Medlem

Aquacomputer

Hej! Jag söker Aqua computer octo, quadro, aquaero eller high flow next. Inte så noga, det jag vill åt är temperatursensorn då mitt moderkort saknar det.

Köpte en Bykski Inline Flow Meter and Thermometer här på forumet för ändamålet, men kom på att jag inte ids bryta min loop. Den är därför till salu, tänker 200:-

Allt gott!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem

Har en Aquacomputer OCTO fan controller for PWM-fan liggandes, helt oanvänd.

Finns i GBG.

Visa signatur

5800X3D, ASUS TUF 4080 , 32 GB G.SKILL Tridentz 3600cl16, Gigabyte x570 wifi pro, Samsung 960 EVO 512GB, Corsair SF750, Xtia Xproto-L

Permalänk
Medlem

Behöver ta lite mått men är mest troligt intresserad av sensorn om du kan tänka dig att skicka den
//Max

Visa signatur

5800x | RTX 3090 | Crosshair VIII Hero | Dominator Platinum @3800 | O11 PCMR | PG348Q | 3x360 Custom

Permalänk
Medlem
Skrivet av BoilInBagRis:

Behöver ta lite mått men är mest troligt intresserad av sensorn om du kan tänka dig att skicka den
//Max

Tjenare! Tack för visat intresse men flödesmätaren såldes just. Hoppas du hittar vad du söker.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.