säljes/skänkes barbord, surround-system, skärm med mera

Permalänk
Medlem

säljes/skänkes barbord, surround-system, skärm med mera

Hej
Det är dags att inreda med barnleksaker istället för whiskyflaskor så jag är på jakt efter någon som vill ta över mitt barbord.

Barbordet är gjort i ek vill jag tro och det följer med 5 stolar varav en har en spricka i sitsen som inte känns när man sitter på den. Skivan mot väggen är en spillbit från när jag bytte bänkskiva i köket men jag tyckte den passade bra. Högst upp är en uppochnedvänd tavelhylla som ger plasts för några flaskor eller andra prydnader. Baksidan av vägg-skivan har spår för kablar och där kommer strömmen till datorskärmen samt idag så det finns lite plats. Jag vill även minnas att jag gjorde ett spår upp till toppen men aldrig nyttjade detta. Datorskärm medföljer inte.
ca 164*62 cm
Startbud: 0:-

Surroundsystemet har fyllt 10 år redan, funkade senast jag pluggade in det. Recievern (yamaha HTR-3065) är körd för bara några veckor sedan iaf. Ingen bas följer med men 4 identiska pelarhögtalare samt en center som inte syns för att damm och kablar.
Pris: skänkes

Har en Samsung P2350 som jag inte vet om den funkar.
Pris: skänkes

processorer, funktion okänd
I5-3470
I5-3570
Pris: skänkes

Läs hela annonsen här

Permalänk
Moderator
Moderator

@DJache Jag plockar gärna ljudet. Bor också i Sollentuna.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

tar gärna TVn med väggfäste
Bor i Örebro men kan ta en tur

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem

Ställer mig på kö för typ allt i denna generösa annons

Måste bara kolla så att jag har plats för möblerna men Yamaha HTR-3065, Processorerna och Samsung P2350 skulle vara super!
Men ska mäta lite hemma här, jag skulle kanske kunna komma förbi idag med bil om du har möjlighet att ses idag?

Mvh Davve

Permalänk

Storlek på skivan? Mvh

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, 32gb Corsair Vengeance PRO, Powercolor Radeon RX7800XT Red Devil Limited Edition.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hassel fd Jompenleet:

tar gärna TVn med väggfäste
Bor i Örebro men kan ta en tur

TVn är en datorskärm och den tänkte jag behålla. Fästet följer med barbordet till den som köar först eller betalar bäst (budgivning).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exocet:

Ställer mig på kö för typ allt i denna generösa annons

Måste bara kolla så att jag har plats för möblerna men Yamaha HTR-3065, Processorerna och Samsung P2350 skulle vara super!
Men ska mäta lite hemma här, jag skulle kanske kunna komma förbi idag med bil om du har möjlighet att ses idag?

Mvh Davve

Du var två på bollen gällande ljudet men skärm och processorer är dina om du vill.

Jag tänkte budgivning på barbordet men jag räknar denna intresseanmälan som ett bud på 0:- så du leder den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fraggle1988:

Storlek på skivan? Mvh

164*62 cm för bordet. 80*62,5 för skivan mot väggen

Permalänk
Skrivet av DJache:

164*62 cm för bordet. 80*62,5 för skivan mot väggen

50kr för bänkskivan

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, 32gb Corsair Vengeance PRO, Powercolor Radeon RX7800XT Red Devil Limited Edition.

Permalänk
Moderator
Moderator

Ljudsystemet hämtat, tack igen @DJache.

Edit: Och stolarna köpta vid senare tillfälle.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 400 kr Hela bordsanläggningen
Gå till annonsen för att lägga ett bud.