Billiga delar sökes till sonen!

Permalänk
Medlem

Billiga delar sökes till sonen!

Hej, jag söker efter moderkort och cpu till min grabb, då det vi hade jagat (amd athlon II x4 640) rätt på inte funkade som tänkt. Det som spelas är fortnite och roblox egentligen. Allt annat finns, sålänge det är ddr3 på minnena.
Alla andra delarna har vi fått till skänks och vi försöker hålla ned kostnaderna så har tyvärr inte någon stor budget men vi eftersöker inte heller några dyra komponenter heller.

Finns det någon som vill hjälpa till att göra en 9 åring överlycklig så skriv 😊

Läs hela annonsen här

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk

Hej!

Jag kan sälja mitt Moderkort med CPU, CPU-kylare, RAM, M.2 SSD NVME för 4000.

Detta är Tech Speccs
CPU AMD Ryzen 5 5600G
CPU-Kylare Cooler Master EVO 212
SSD Kingston A1000 NVMe PCIe M.2
RAM Corsair Vengeance LPX DDR4 3200 C16 2x8
MBD Asus ROG STRIX B450-F GAMING

Skulle det vara så att ni inte är intresserade av samtliga delar är jag uppen för diskussion.

Mvh

Permalänk
Medlem

Hej,

Jag har en Phenom II X6 1090T med tillhörande moderkort och två stickor 4GB DDR3 minne du kan få köpa för en glass till sonen och mig när vi lämnar av det på postombudet (+frakt)

Det var dock några år sedan jag plockade ut detta, då i fungerande skick.

Tänk på att du behöver en ordentlig processorkylare för denna.

Permalänk
Medlem

Jag har några xeon cpu:er till lga1366 som du skulle kunna få mot porto. Dock kräver de ett annat moderkort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Helvetesroland1:

Hej!

Jag kan sälja mitt Moderkort med CPU, CPU-kylare, RAM, M.2 SSD NVME för 4000.

Detta är Tech Speccs
CPU AMD Ryzen 5 5600G
CPU-Kylare Cooler Master EVO 212
SSD Kingston A1000 NVMe PCIe M.2
RAM Corsair Vengeance LPX DDR4 3200 C16 2x8
MBD Asus ROG STRIX B450-F GAMING

Skulle det vara så att ni inte är intresserade av samtliga delar är jag uppen för diskussion.

Mvh

Långt över budget tyvärr

Skrivet av Spankbun:

Hej,

Jag har en Phenom II X6 1090T med tillhörande moderkort och två stickor 4GB DDR3 minne du kan få köpa för en glass till sonen och mig när vi lämnar av det på postombudet (+frakt)

Det var dock några år sedan jag plockade ut detta, då i fungerande skick.

Tänk på att du behöver en ordentlig processorkylare för denna.

Dom processorna lider av samma bekymmer som den vi har, stödjer inte sse4.2 vilket senaste versionen av unreal engine kräver vilket senaste uppdateringen av fortnite har. Men tack ändå 😊

Skrivet av mbillgren:

Jag har några xeon cpu:er till lga1366 som du skulle kunna få mot porto. Dock kräver de ett annat moderkort.

OK, om det dyker upp nått passande moderkort ska jag ha det i åtanke 😊

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem

CPU: Amd 6200 black edition med stöd för sse 4.2.
Moderkort: Gigabyte GA-990FXA-UD3 med backplate
Rammine: Crucial ballistix sport 16GB 4*4 matchade moduler

Om behov finnes så kan en coolermaster 212 evo nya modellen med am4 fäste följa med. Denna är komplett med alla tillbehör, fästen, skruvar och original kartong

Prisidé runt 1400 +frakt. Kan diskuteras vid snabb affär.

Mvh Mikael

Visa signatur

.::. Be Quiet Silent Base 800 :: Corsair RM1000i :: Asus ROG Strix B550-F Gaming :: AMD Ryzen 7 5800X :: Be Quiet Dark Rock 4 PRO :: Corsair Vengeance RGB PRO SL 32GB 3600MHZ :: Crucial MX500 1TB :: Seagate ST8000DM004 :: RTX 2080 Super :: Sound BlasterX AE-5 :: Samsung G3 32" 165Hz .::.