Permalänk
Medlem

PC med 5600x & RTX 3060 12gb

Hej!
Har en dator till salu. Den funkar utan anmärkning och alla delar utom GPU har kvitto. Datorn är i skrivande stund monterad och har stabilitets testats med Cinebench och Heaven utan problem.

Komponenter:
Moderkort: B550M Bazooka (flashat med senaste bios version)
CPU: Ryzen 5600x
Ram: Fury Beast 32gb (2x16gb) 3200 CL 16
GPU: RTX 3060 12gb (Zotac AMP White)
PSU: Corsair RM750x
Låda: Corsair 4000d Airflow (Svart med mörk fönstersida)
CPU Kylare: Pure Rock Slim 2
Fläktar: 2x 120mm Corsair samt 2x 140mm Fractal Design

Som ni kan se på bild så har jag kvar alla emballage. I och med att jag bor på Gotland så räknar jag med att skicka datorn. Förslagsvis i Corsair 4000d lådan monterad för att hålla ner fraktkostnad. Självklart skickar jag CPU Kylare och GPU i respektive emballage separat.

För att underlätta den administrativa bördan för mig så säljer jag helst allt till 1 person, är intresset av maskinen svalt så överväger jag att sälja i delar. Har ni några frågor välkomnas dom i PM så att tråden blir så lättläst som möjligt.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Inge lagring? Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av HamTheHammer:

Inge lagring? Mvh

Hej.
Nej jag behåller 2tb som jag haft i under testerna. Bara den kostade mig 2000:- och det är väldigt enkelt att komplettera datorn med en egen på valfri storlek. Dom kostar inte många hundralappar nu mer beroende på hur snabb man behöver.

Permalänk
Medlem

5000 kr + frakt bjudet.

Permalänk
Medlem

Hur många GB RAM?

Permalänk
Medlem
Skrivet av nDre:

Hur många GB RAM?

Det är 32gb (2x16). Uppdaterade även annonsen. Tack!

Permalänk

6000:- + frakt för hela datorn

Permalänk
Medlem

6500 + frakt

Permalänk
Medlem

Jag avslutar annonsen ikväll vid 19 tiden så tar jag detaljerna i PM med högsta budgivare.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 7 000 kr + Frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Sunka:

7 000 kr + Frakt

Noterat. Jag pmar efter kl. 19 ikväll om inga bud tillkommer. Köper fraktsedel till spårbart paket och lämnar till posten imorgon.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 7 300 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Freddan

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 7 500 kr + Frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad