Trasig skärm Samsung A42: få tag på 2FA

Permalänk

Trasig skärm Samsung A42: få tag på 2FA

Hej jag har en Samsung a42 som jag tappade i badkaret och den fungerade först utan problem.

Men sen sakta men säkert så börjar det skärmen att sluta fungera och till slutade skärmen fungerar helt.

På telefonen har jag en del 2fa som det jag verkligen behöver tillbaka, Finns det någon möjlighet att komma åt de utan att behöva lämna in den på reparering av skärmen?

Jag har tidigare använt androids utvecklingsplatform för att göra appar och då speglat telefoner men usb-buggningen är ju inte aktiverad på telefonen så jag kan inte komma åt den på det viset så Till exempel om någon vet något sätt som man kan låsa upp USB-debuggning eller på ett annat vis kunna spegla skärmen till datorn via till exempel utvecklingsutvecklingsformen.

Jag core oerhört tacksam för hjälp!

Förtydligande
Permalänk

Använd återställningskoden du fick och skrev ner när du skaffade autentiatorn?

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Min telefon startar skärmdelning så fort jag pluggar in min dators docka i USBC kontakten för att ladda. Det kanske funkar även på din telefon för att du ska komma vidare?

/z

Visa signatur

C2D E6300 @ 3.2HGz 1.2V | Thermalright 120 Extr. | Gainward 8800 GT Golden Sample |Samsung 2x500Gb | Corsair VX 550V | Antec P182 [img]http://valid.x86-secret.com/cache/banner/421648.png[/img]

Permalänk
Skrivet av Rouge of Darkness:

Använd återställningskoden du fick och skrev ner när du skaffade autentiatorn?

Jag hade den på ett USB minne på 64 MB med mina andra nycklar och den hängde inte kvar i nyckelskåpet :/

Permalänk
Skrivet av zonar:

docka i USBC kontakten för att ladda. Det kanske funkar även på din telefon för att du ska komma vidare?

Menar du att du kopplar in med en C-klntakt i datlrn då? Alltså C i båda ändar?

Permalänk
Skrivet av Helvetesroland1:

Menar du att du kopplar in med en C-klntakt i datlrn då? Alltså C i båda ändar?

Nej en usb-c docka så du kan koppla in en hdmi/dp skärm och en mus att peka med.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows