Unifi-accesspunkter NanoHD och AC-LR

Permalänk
Medlem

Unifi-accesspunkter NanoHD och AC-LR

Jag har bytt ut accesspunkterna här hemma och säljer därför de gamla. De enda tillbehören som medföljer är monteringsplattorna eftersom jag inte har hållit reda på de andra grejerna. Har du behov av något specifikt tillbehör så är det dock bara att fråga så kan jag gå ut i verkstan och försöka leta fram det.

Priset avser båda enheterna. Vill du bara köpa den ena så är styckpriserna följande:
Ubiquiti UniFi UAP-NanoHD - 1200 kr
Ubiquiti UniFi UAP-AC-LR - 700 kr

Tycker du att priset är orimligt högt är det bara att påpeka det i tråden. Är det orimligt lågt får det bli budgivning. Det är väl rättvist?

Skickas helst inte. Betalning sker med Swish.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bara för att förtydliga; tillbehör som saknas inkluderar alltså POE-injektor? Eller finns de åtminstone?

Permalänk
Medlem

500 för LR.

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem

600kr + frakt för LR om POE-injektor ingår.

Visa signatur

---

Permalänk
Avstängd

Ubiquiti UniFi UAP-NanoHD - 600kr + frakt om Poe injektor finns

Permalänk
Medlem

Nano HD 800kr exklusive frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Filikun:

Nano HD 800kr exklusive frakt

Drar tillbaka detta, hittat på annat håll

Permalänk
Avstängd

Har du PoE injektor för nanoHD? Busenkelt att skicka med post nords vadderade kuvert 👍

Permalänk
Medlem

Ledsen att jag har varit dålig på att svara i tråden! Jag var ute i verkstan och grävde fram en injektor igår kväll. Jag är ganska säker på att jag inte har någon mer och att den hör till NanoHD. Jag tror inte att någon följde med LR men jag kan ha fel. Slänger alltså med PoE-injektor till den som köper NanoHD. Hittade också metallplattor för montering som hänger med respektive AP.

Permalänk
Medlem

Då ändrar jag mitt bud till 350kr inkl frakt för LR.

Visa signatur

---

Permalänk

Finns AC-LR kvar eller ej?

Permalänk
Medlem

Har precis fått ett bud på båda som jag har nappat på så jag kommer förmodligen att skicka iväg båda enheterna i helgen.

Permalänk
Avstängd

Är dom sålda? Annonsen ligger kvar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Michaelscott:

Är dom sålda? Annonsen ligger kvar

Ja de är sålda. Sorry, jag glömde att ta ner annonsen!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad