3st skärmar 1440p 165-180hz IPS

Permalänk
Medlem

3st skärmar 1440p 165-180hz IPS

3st skärmar i bra skick och vad jag kan se inga döda pixlar.
Alla skärmar säljs på original fot.

2st LG UltraGear 27GP850 Nano IPS QHD 180Hz
Drygt 2år gamla, en av dom har nyligen varit inne på service där dom bytte mainboard och lcd panel så den är som ny, bortsett från att det är lite klister från någon tejp som dom har satt på ovansidan av skärmen.

https://www.inet.se/produkt/2218993/lg-27-ultragear-27gp850-n...

- 2000kr /st

---------------

1st Acer 27" Predator XB271HU G-Sync IPS 165Hz

https://www.inet.se/produkt/2205480/acer-27-predator-xb271hu-...

- 1500kr

Skärmarna finns i Skövde men jag kan eventuellt skicka en av LG skärmarna mot fraktkostnad eftersom jag har en kartong som den skickades i från servicen.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 000 kr + frakt för en av LG skärmarna. Alternativt upphämtning i Göteborg i helg :)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Tar den andra LG skärmen beroende på om du skickar den första, för jag behöver med frakt hit

Permalänk
Medlem

Är intresserad av predatorn, såg tidigare kommentar nämna avhämtning i Gbg? Bor själv i Trollhättan, så åker du från Skövde ner mer Gbg så kan jag mäta dig på vägen isåfall när det passar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ketric:

2 000 kr + frakt för en av LG skärmarna. Alternativt upphämtning i Göteborg i helg

Skrivet av Hamannoid:

Tar den andra LG skärmen beroende på om du skickar den första, för jag behöver med frakt hit

Skrivet av Philstar:

Är intresserad av predatorn, såg tidigare kommentar nämna avhämtning i Gbg? Bor själv i Trollhättan, så åker du från Skövde ner mer Gbg så kan jag mäta dig på vägen isåfall när det passar

Bud noterade, Jag har dock ingen planerad resa åt Göteborgs hållet närmsta tiden.

Permalänk

Fick tag på annan skärm så drar mig ur...

Permalänk

Budar 1300kr för Acer-skärmen. Kan hämta imorgon på eftermiddagen.

Permalänk
Medlem

1st Lg skärm såld till ketric

Permalänk
Medlem

Bjuder 1500kr för acer skärmen om de går att lösa frakt eller att den kan hämtas den 20-21 dec?

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad