Permalänk
Medlem

The Finals

Såg ingen tråd om detta spel, verkar vara generellt lite hajp kring det i jämförelse hur det var månader sedan och hur många som spelar det.

Iaf har det ganska nyss släppts till allihop gratis på Steam. Jag testade det idag, tyckte inte det var någon jättekul gameplay men är oehört imponerad! Det ser jättebra ut och helt smooth, man får också ganska bra fps. Troligen det bäst optimerade nya spelet jag spelat, ligger mil framför t.ex CS2. Och med alla vägger som förstörs. Känns verkligen lite som en "next-gen" spel, bra servrar, ingen lagg, inga frysningar, allt från dag 1. Å andra sidan väldigt cpu krävande också, men det förstår man med allt som händer och påvisar bara bra optimering.

Allt bara funkar som om utvecklarna bara knäppt med fingrarna och hokus pokus.

Permalänk
Medlem

Körde en första quick-match igår på PS5 och det var inte roligt. Lite halvlaggigt och alla spelare drog. Endast jag i ett lag, två i ett andra och ingen i det tredje. En minut innan matchen var slut så fylldes alla lag med helt nya spelare från en annan server.

Reflektioner på PS5 lämnar extrema spår när man rör sig. Jag var inte imponerad men FPS är inget jag normalt sett spelar på konsol.

Visa signatur

press nu1mlock

Permalänk
Medlem

Jag testade ett tag, men det ser roligare ut vid första anblicken än vad det är.

Lätt att tappa bort varandra på de relativt komplicerade banorna också tycker jag.