Reklam, ok, men måste det verkligen se ut såhär?

Permalänk
Medlem

Reklam, ok, men måste det verkligen se ut såhär?

9 reklamrutor för samma sak på en enda sida?

Permalänk
Medlem

Man kan ju nästan tro att dom vill att vi ska titta på Rebel moon.
Jag personligen kommer göra precis tvärtom....

Visa signatur

Är det här man ska skriva upp vilken dator man använder?
Ballongmoddat hopkok som kyls med vatten och kopplat till ett gäng skärmar med en massa pixlar.
Duger det??

Permalänk
Medlem
Skrivet av Heliopause:

<Uppladdad bildlänk>
9 reklamrutor för samma sak på en enda sida?

Samma för mig. Därför jag håller adblock påslaget.

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Medlem

Annonsören har väl troligtvis betalat för att uppta alla annonsplatser på sidan under en viss tid, då är det ganska rimligt att de visas där också.

Permalänk
Skrivet av smygolf:

Man kan ju nästan tro att dom vill att vi ska titta på Rebel moon.
Jag personligen kommer göra precis tvärtom....

Nej kolla igenom Rebel moon, därefter skriver du en mail till försvarsmaktens reklam som visades innan och berätta att du har sett Rebel moon och du vill hjälpa till att försvara landet emot Aliens. Så får du kanske komma på en "jobbintervju".

Rebel moon är en storfilm, det är juletider. Netflex vill ha tittare. Jag ser inget konstigt med storsatsning av reklam och den lär snart försvinna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillaankan_i_dammen:

Nej kolla igenom Rebel moon, därefter skriver du en mail till försvarsmaktens reklam som visades innan och berätta att du har sett Rebel moon och du vill hjälpa till att försvara landet emot Aliens. Så får du kanske komma på en "jobbintervju".

Rebel moon är en storfilm, det är juletider. Netflex vill ha tittare. Jag ser inget konstigt med storsatsning av reklam och den lär snart försvinna.

Jag får ta på mig foliehatten o sätta mig framför tv:n

Visa signatur

Är det här man ska skriva upp vilken dator man använder?
Ballongmoddat hopkok som kyls med vatten och kopplat till ett gäng skärmar med en massa pixlar.
Duger det??

Permalänk
Geeks
Grundare

Premiär idag, därav att den körs på hela SweClockers under dagen för att återgå till det normala. Jag kommer att titta iallafall, hoppas den lever upp till någon slags förväntning iaf.

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com