Cooler Master Haf X + NZXT Hale90 850W (+2TB HDD)

Permalänk
Medlem

Cooler Master Haf X + NZXT Hale90 850W (+2TB HDD)

Hej!

(OBS, inget moderkort, cpu, gpu, ram etc följer med. Endast det nämnt i rubriken och nedanför)

Har nyligen köpt ett nytt datorchassi och nätaggregat och skiljer mig då från dessa två, som varit mig väldigt trogna i många år nu. Datorchassit är ett Cooler Master Haf X, som är ett extra stort chassi med extremt bra luftflöde. Jag har monterat en Asus Blu-ray spelare och BitFenix Recon fläktkontroller på framsidan. Inuti är det en blå LED-strip längs med sidoglaset.

Det har 1st 230mm fläkt på sidan med blå LEDs, 1st 200mm på framsidan med röd LEDs + 2st 200mm på toppen. Det finns plats för en mindre fläkt på baksidan men då jag har haft min processorkylare där så följer det ej med en fläkt på denna plats. Chassit har en inbyggd 2TB hårddisk på framsidan (som går att byta ut). Denna är av modell Seagate Barracuda.

Nätaggregatet är ett NZXT Hale90 850 W (80+ gold certified).

Både chassit och nätaggregatet är köpta 2012. Garantin på nätagget gick ut förra året (10 år) men har aldrig haft något problem med detta och det kommer att fungera i många år till.

Hämtas helst. Betalning via Swish. Jag har kartongerna kvar vid behov, så skulle potentiellt kunna fraktas, dock sker betalning först och ni står för all frakt och hanteringskostnad.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Fractal Design North | Asus Crosshair VI Hero | AMD Ryzen 1800x | RX Vega 64 | 32 GB DDR4 (2x8) | Corsair 850W 80+ gold PSU| 2 TB M.2 SSD |

Permalänk
Medlem

Såld

Visa signatur

Fractal Design North | Asus Crosshair VI Hero | AMD Ryzen 1800x | RX Vega 64 | 32 GB DDR4 (2x8) | Corsair 850W 80+ gold PSU| 2 TB M.2 SSD |

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Fractal Design North | Asus Crosshair VI Hero | AMD Ryzen 1800x | RX Vega 64 | 32 GB DDR4 (2x8) | Corsair 850W 80+ gold PSU| 2 TB M.2 SSD |