Permalänk
Medlem

Finalmouse UltralightX

Finalmouse UltralightX storlek medium.
Oöppnad i låda inklusive Finalmouse egna (ej på marknaden än) mouse grips.
Kommer med USB C sladd och dongel

Trådlös mus med sensor upp till 8000Hz polling rate.

Bredd 56,8mm
Längd 121,3mm
Vikt 35g

Finns i centrala Stockholm, eller skickas mot fraktkostnad.

Jag som säljare förbehåller mig rätten att sälja varan till vem jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Budar 189 dollar, vad de kostar, dvs. dryga 2000kr + frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av minefrost:

Budar 189 dollar, vad de kostar, dvs. dryga 2000kr + frakt.

Sen har du ju tullavgift på det också!

Permalänk
Medlem

Det gick en för detta pris förra veckan så det är ett rimligt pris med tanke på tull och frakt

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk

Jaha! Får be om ursäkt för det då, såg på hemsidan att det är tullfri frakt så antog att det skulle komma undan Tullverket.

Permalänk
Medlem

Jag köpte 2st på release för 4209kr med fraktden 1a Augusti.
Det gör att styck pris utan gripsen som ej var inkluderat i köpet är på 2104,5kr st.
Lägg på tiden jag legat ute med pengar, väntat på varan, tagit emot den, behöver åka och lämna eller skicka varan och ett bekräftat köp på 2600 i Sverige via detta forum. Är det då orimligt att utgå från det satta priset?

Får jag inget bättre bud innan jag är redo att sälja så går det till högsta budet oavsett men om jag kan få ut några extra kronor hade det inte skadat.

Permalänk

Då budar jag 2500kr åt min vän som inte har ett konto här. Kan mötas upp centralt i Stockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av lineplex:

Jag köpte 2st på release för 4209kr med fraktden 1a Augusti.
Det gör att styck pris utan gripsen som ej var inkluderat i köpet är på 2104,5kr st.
Lägg på tiden jag legat ute med pengar, väntat på varan, tagit emot den, behöver åka och lämna eller skicka varan och ett bekräftat köp på 2600 i Sverige via detta forum. Är det då orimligt att utgå från det satta priset?

Får jag inget bättre bud innan jag är redo att sälja så går det till högsta budet oavsett men om jag kan få ut några extra kronor hade det inte skadat.

Det är inte orimligt alls.

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Medlem

2600sek + shipping

Permalänk

2700+frakt

Visa signatur

| 7000D | 7950X3D | RTX 4090 | TUF X670e | Dominator 7000mhz | LG C4 - GPROx HS - Wooting60 - Viper Mini Signature Edition

Citera för en pris ettan lös!

Permalänk
Skrivet av ettanlös:

2700+frakt

Kan du använda dig av blocketpaket så kvarstår budet, annars drar jag tillbaka det pga att du inte varit vidare aktiv på forumet eller har referenser.

Visa signatur

| 7000D | 7950X3D | RTX 4090 | TUF X670e | Dominator 7000mhz | LG C4 - GPROx HS - Wooting60 - Viper Mini Signature Edition

Citera för en pris ettan lös!

Permalänk
Medlem

@lineplex - can you answer above? Just so I know if he withdraws . Thanks

Permalänk
Medlem

@lineplex could you please answer the above so i know if I continue bidding ?

Permalänk
Medlem

Sålde den till minefrost då jag ej orkade skicka den.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad