[Intressekoll] Oöppnad NZXT Kraken Elite SVART 240mm AIO kylning

Permalänk
Medlem

[Intressekoll] Oöppnad NZXT Kraken Elite SVART 240mm AIO kylning

Hej på er!

Jag byggde en dator för cirka en månad sedan. Processorn som jag har är en 7800x3D och jag har för närvarande en Thermalright Peerless Assassin 120 ARGB SE luftkylare.

Under Inets julkalender gjorde jag en impulsköp när jag köpte NZXT Kraken Elite 240mm AIO-kylare. Tanken var att jag skulle byta ut luftkylaren mot AIO-kylaren.

Jag skapade en tråd här på Sweclockers: NZXT Kraken Elite 240mm eller Peerless Assassin 120 för 7800X3D? för att få lite åsikter om vad jag bör göra.

Jag är fortfarande osäker på vad jag ska göra, så jag lägger upp en annons för att kolla intresset för denna AIO-kylare. Så nu startar jag budgivningen och håller mig till samma pris som jag annonserade.

  • Oöppnad förpackning och kvitto finns.

  • Jag föredrar att kylaren hämtas på plats (Malmö). Förutsätter att köparen står för frakten om den behöver skickas.

  • Jag reserverar mig för rätten att sälja kylaren till vem jag vill, när jag vill osv.

  • Det kan vara möjligt att jag återlämnar den till Inet innan öppet köp eller att jag själv använder den istället (vilket skulle innebära att luftkylaren blir tillgänglig på marknaden för 300 SEK eller bud. Skicka gärna PM eller kommentera här).

  • Endast Swish.

Prisjakt: NZXT Kraken Elite 240mm SVART. Lägsta pris någonsin: 2149SEK. För nuvarande 2799SEK på Inet.

Självklart ingår pingvinstången.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 200 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Nezah:

1 200 kr

Tack för ditt bud. Jag har beslutat att själv köra med detta AIO kylare istället.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad