Ultra widescreen gaming dator AMD

Permalänk

Ultra widescreen gaming dator AMD

Säljer min gaming rigg pga flytt. En komplett AMD dator gjord för 1440p gaming med en 49" ultrawide screen i upplösningen 5120x1440. Tangentbord följer med.

Skärm: Samsung 49" Curved Gaming Monitor CRG9 5120x1440 freesync 120hz refresh rate
Grafikkort: MSI Radeon RX 6700 XT MECH 2X
CPU: AMD Ryzen 5600X
RAM: 32gb CORSAIR Vengeance LPX DDR4 (4x8gb)
Moderkort: MSI MAG X570 TOMAHAWK WIFI
Kylare: Corsair Cooling Hydro H100X
PSU: Corsair RM850x V2 / 850W / 80+ Gold
NVME: Kingstone NV2 1TB
Chassi. Fractal Design Define C tempered glass full ATX
Övrig kyling. 3x Corsair ML120 fläktar
Tangentbord: Vortex, Tab 75 Double Shot PBT Tangentbord [MX Brown] (75% tangentbord ==> mer plats för musen men har nästan alla tangenter)

Helst avhämtning men jag kan skicka skärmen i dess originalförpackning och datorn i chassits originalförpackning. Tangentbord, kablage och andra tillbehör i eget kolli, kanske även ett kolli med grafikkortet i dess originalförpackning. Digitala kvitton finns på allt förutom chassit.
Ultrawide screen är en fröjd för både produktivitet och gaming. Den gör sig extra bra i sim racing, RTS och MOBA. Windows 11 tiny (en nedbantad windows 11 utan massa klutter) är installerat men inte aktiverat. Finns ett par uppgraderingsvägar med för framtiden, grafikkort och CPU t.ex.

Kan också tänka mig byta mot en Razer blade 2022 eller nyare

/Isak

Läs hela annonsen här

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vad kan du tänka dig att sälja skärmen för?

Visa signatur

In Win A1 Plus || AMD Ryzen 5600X || Be Quiet! Dark Rock Slim || Asus ROG Strix B550I || Zotac RTX 3060Ti || Corsair Vengeance LPX 3200Mhz 16Gb

Permalänk

Vad tänker du dig för enbart datorn?

Permalänk
Skrivet av Creutz:

Vad kan du tänka dig att sälja skärmen för?

Skrivet av Kevinrosen1:

Vad tänker du dig för enbart datorn?

Sry sent svar vad sägs om 12000 för datorn och 6000 för skärmen?

Visa signatur