Permalänk
Medlem

Onyx BOOX Note Air2 Plus

Säljer denna grymma digitala anteckningsbok/läsplatta från Onyx då den aldrig kom till användning. Endast öppnad och testad i 30 min. Finns tillbehör som fodral och stylus penna till samt självklart alla kartonger.

Säljes för 3500kr eller budgivning.

Finns i Göteborg men kan självklart skickas mot fraktkostnad.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

ASUS B450 Prime Plus| Ryzen 7 3700X| ASUS GTX 1660 TI DUAL OC| HyperX Fury 3200MHz 32GB| Norctua NH-D15| Samsung 970 EVO PLUS M.2 SSD 1TB| EVGA Supernova G3 650w| Fractal Design Define C| ASUS PCE-AX3000 |

Permalänk
Medlem

Hej. Här var det dött.
Jag har några frågor: Hur ser det ut med garanti, var är den köpt? Får man fråga varför du inte använde den mer?
Är intresserad av en läsplatta för studierna och bor i Göteborg så är lite lockad.

Menn.... har läst om att booxmaskinerna är väldigt ömtåliga (se: https://www.reddit.com/r/Onyx_Boox/comments/19czc16/a_general... ) så kommer tyvärr inte buda i närheten av 3500.

Permalänk
Medlem
Skrivet av alve1337:

Hej. Här var det dött.
Jag har några frågor: Hur ser det ut med garanti, var är den köpt? Får man fråga varför du inte använde den mer?
Är intresserad av en läsplatta för studierna och bor i Göteborg så är lite lockad.

Menn.... har läst om att booxmaskinerna är väldigt ömtåliga (se: https://www.reddit.com/r/Onyx_Boox/comments/19czc16/a_general... ) så kommer tyvärr inte buda i närheten av 3500.

Hej. Ja inte många intresserade :). Jag har fått den av jobbet som ersättning för en surfplatta som jag lånade ut som gick sönder. Beställde denna istället men tyvärr ersatte den aldrig min jobbdator eller anteckningsblock som jag trodde då jag efter första gången helt glömde av den. Garanti finns ju kvar men via jobbet så klart. Vet dock inte vad de har för policy kring skärm problemet du länkade till via garanti om den spricker.

Tänker att du får lägga ditt bästa bud så får jag avgöra om den säljs eller inte :).

Visa signatur

ASUS B450 Prime Plus| Ryzen 7 3700X| ASUS GTX 1660 TI DUAL OC| HyperX Fury 3200MHz 32GB| Norctua NH-D15| Samsung 970 EVO PLUS M.2 SSD 1TB| EVGA Supernova G3 650w| Fractal Design Define C| ASUS PCE-AX3000 |

Permalänk
Medlem

Okej, tack för svaret. Vet du hur långt det är kvar på garantin? Jag förstår inte riktigt om man kan överlåta garanti eller ej. Som sagt tyvärr väldigt utbrett problem med de maskinerna och det är svårt att lita på Onyx själva, så hellre garanti från företaget än dom.

Utan någon garanti om du vill ha en snabb deal kan jag tänka mig chansa med 2000 kr + hämtar

Permalänk
Medlem
Skrivet av alve1337:

Vet du hur långt det är kvar på garantin? Jag förstår inte riktigt om man kan överlåta garanti eller ej. Som sagt tyvärr väldigt utbrett problem med de maskinerna och det är svårt att lita på Onyx själva, så hellre garanti från företaget än dom.

Är det något du är villig att kolla upp? Jag kan tänka mig buda mer om jag i så fall kan få med garantin med någon rimlig längd kvar på. 😁

Permalänk
Medlem

Ja absolut kollar när den köptes in så återkommer jag.

Visa signatur

ASUS B450 Prime Plus| Ryzen 7 3700X| ASUS GTX 1660 TI DUAL OC| HyperX Fury 3200MHz 32GB| Norctua NH-D15| Samsung 970 EVO PLUS M.2 SSD 1TB| EVGA Supernova G3 650w| Fractal Design Define C| ASUS PCE-AX3000 |

Permalänk
Medlem

Hej! Någon uppdatering? 😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av alve1337:

Hej! Någon uppdatering? 😁

Ber om ursäkt för sent svar. Den var visst inköpt i november 2022. Garantin finns via jobbet men vet inte hur länge den gäller då beställaren inte jobbar kvar men antar att det är 1-2 års garanti.

Visa signatur

ASUS B450 Prime Plus| Ryzen 7 3700X| ASUS GTX 1660 TI DUAL OC| HyperX Fury 3200MHz 32GB| Norctua NH-D15| Samsung 970 EVO PLUS M.2 SSD 1TB| EVGA Supernova G3 650w| Fractal Design Define C| ASUS PCE-AX3000 |

Permalänk
Medlem

Tack. Det förtydligade ju inte så mycket dessvärre haha... Okej. Hmm

Jag ser att du har fina betyg här så jag föreslår att mötas på mitten, 2750? I så fall hoppas jag att OM det skulle vara något konstigt med skärmen, som inte beror på oaktsamhet, att jag i så fall kan kontakta dig och att du kan kolla om det täcks av garantin.

Har förresten kollat dina annonser, om din dotter är intresserad av en iPad 4 (Jo, den som kom typ 2012...), så har min mor en som har legat och skräpat i några år som hon säkert kan få. Förstår dock att den antagligen inte håller måttet men annars åker den högst troligt med till elektroniktippen.

Permalänk
Medlem

Haha ledsen för det.
Ja självklart hjälper jag till om det skulle behövas.
2750kr kan jag gå med på så kommer den till användning hos dig istället :).
Tar gärna emot surfplattan till dottern också om det går. Hon behöver bara för att titta på tecknade serier så det borde den kanske klara av? Skriver vidare i pm för adress.

Visa signatur

ASUS B450 Prime Plus| Ryzen 7 3700X| ASUS GTX 1660 TI DUAL OC| HyperX Fury 3200MHz 32GB| Norctua NH-D15| Samsung 970 EVO PLUS M.2 SSD 1TB| EVGA Supernova G3 650w| Fractal Design Define C| ASUS PCE-AX3000 |