Permalänk
Medlem

Om jag sprayar min röd och klistar på ett ferrari märke så har jag en sån där!...eller kanske inte, vill ha!

Permalänk
Medlem

bahh orka med ferrari..

Permalänk
Medlem

hur snabbt går den då?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Polisen
hur snabbt går den då?

0-2000Mhz på 5 sek

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plake
0-2000Mhz på 5 sek

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sabbe
En Mclaren/Mercedes skulle nog vara lite snyggare

Skulle välja säga jävligt mycket snyggare

Visa signatur

Simply the best

Permalänk
Medlem

Iofs. Har man en RIKTIG ferrari så är det ju ett måste att ha en sådan med sig överallt. Tänk er ni ser någon kör fram med en 550 Maranello, kliver sakta ut med en sån där i handen. GANSKA status.

Permalänk
Medlem

den va snygg men apples är fortfarande snyggast!

Permalänk

Vill också ha en med Porsche märket... Dom har designat min datormus så varför inte min laptop?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plake
0-2000Mhz på 5 sek

hahahah !!! ägande kommentar..

edit: vilken mac syftar ni på? någon som har länk?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av perfekt
den va snygg men apples är fortfarande snyggast!

Grejen är den att apple må vara snygg. Men Acer's ferrari 3000 är snabbare.

För dom som tror att acer är huvudsponsor - glöm det.
De är dom som förser all teknisk personal med datorer och dylikt.

Ganska bra spec. på ferraridatorn faktiskt och såg att den går att få tag på för 17500:-
Tycker jag är ett bra pris för en dator med dvd-brännare och 128mb i grafikminne (radeon 9200).

Permalänk

Haha, har offererat en sån där till en kund idag faktiskt. Om ni bara visste vilket gammalt skräp Acer har skrapat ihop för att göra den där modellen
Den där datorn, utan ferrari fjantet, kostar runt 10.000:- inkl. moms, alltså 8.000:- mindre om du kan stå ut med att inte ha ferrari loggan och den röda färgen

Visa signatur

www.crille.se | info@crille.se | "Men får gudsskull.. sluta med uglypeople.. painrichen sprutar inte precis crème bonjour..." -Greken

Permalänk
Medlem

nu vet jag hur mitt nya chassi ska lackas i alla fall

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Athlon_1000
Haha, har offererat en sån där till en kund idag faktiskt. Om ni bara visste vilket gammalt skräp Acer har skrapat ihop för att göra den där modellen
Den där datorn, utan ferrari fjantet, kostar runt 10.000:- inkl. moms, alltså 8.000:- mindre om du kan stå ut med att inte ha ferrari loggan och den röda färgen

Jobbar du på onoff?
ge mig en offert på en dator med samma konfiguration för 10 papp inkl. moms så köper jag den direkt

Permalänk
Medlem

Tjackade en förra veckan. Går finfint nån mer som har en Acer ferrari här på swec?

Visa signatur

fat people are harder to kidnap

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sATA
Tjackade en förra veckan. Går finfint nån mer som har en Acer ferrari här på swec?

Givetvis har man Ferrari:up:

Fungerar 160Gb LaCie USB 2.0 Extern bra??

Jag funderade på att köpa en jag me!! Skär det sig inte, med tanke på att den är designad av Porsche:D

Vart köpte du den och till vilket pris??

Athlon_1000!! Det skilljer inte mer än en tusenlapp men då får du ingen mus.:rolleyes:

Visa signatur
Permalänk

äger själv en Acer 3200 LMi... äger fett!

Visa signatur

-==- Intel Core i5 6600K -==- Asus Z170-K -==- 8GB Corsair LPX 2666MHz -==- EVGA 1060 6GB -==- Samsung Evo 750 256GB + Evo 850 500GB -==- Noctua -==- Corsair CX 650W -==- Fractal Design S -==-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [¿]Gangster
äger själv en Acer 3200 LMi... äger fett!

tråden skapades 2003 nångåg och sissta inlägget inna ditt va för 8 månader sen.. förlåt men låt denna tråd dö ut

Visa signatur

Dator = Ja