Permalänk

Beställa plexi ?

tj0

jag bor inte nära någon glasmästare så jag kan tyvärr inte bara dra iväg och shoppa loss ... så jag undrar om någon känner till en svensk sajt som säljer ... plexi ... gärna tonat man jag skulle kunna överleva utan det ...

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk

Jag var nere på Woody i närheten av där jag bor, och de kunde tänka sig att beställa hem åt mig! *hämtar prislista*

2000*1000*3 456:-
1200*600*3 164:-

inkl moms

Antagligen har du inte Woody i närheten heller bara för det, men det är ett tips iaf

Visa signatur
Permalänk
Medlem

mysiga priser som fan

kolla om dom har nåt plexi på 5mm+ och vad priserna på det skulle bli

Permalänk
Medlem

Om man bor nära Sylvan bygg är det starkt att rekommendera..

Schyssta som f*n och billiga.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DJ_Simulator
Jag var nere på Woody i närheten av där jag bor, och de kunde tänka sig att beställa hem åt mig! *hämtar prislista*

2000*1000*3 456:-
1200*600*3 164:-

inkl moms

Antagligen har du inte Woody i närheten heller bara för det, men det är ett tips iaf

millimeter eller centimeter ?
Antar att du menar mm.

Visa signatur

tomt

Permalänk
Medlem

hyfsade priser iaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DJ_Simulator
Jag var nere på Woody i närheten av där jag bor, och de kunde tänka sig att beställa hem åt mig! *hämtar prislista*

2000*1000*3 456:-
1200*600*3 164:-

inkl moms

Antagligen har du inte Woody i närheten heller bara för det, men det är ett tips iaf

SÅ billigt?
Jag hittade ett företag som jobbade med plexi, dom tog 66:- för en skiva med måtten 40x40 centimeter. Och jag ska ha 6st plattor, och dom ska vara 4 - 5 mm tjocka, kan du kolla vad det skulle kosta?

Permalänk

sylvan ... finns det tonat plexi där ?

Permalänk
Medlem

har sett att dom har på beier lr hur de nu stavas men inte orkat ta mig dit.. vet inte var de ligger i skövde.. men slojddetaljer.se har haft i alla fall men vet ej om dom har de kvar..

Visa signatur

Game : FD Meshify S2 Blackout, CPU : Intel Core i7 10700K
MB : ASUS ROG STRIX Z490-E GAMING, GFX : Asus RTX2070 Strix.
RAM : Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16
Leksaker: Canon 6D, Canon G7X MKII. DJI Mavic Pro.

Permalänk
Medlem

plexi finns i flera färger o toner .. sysslar själv just nu me och testa mig fram till nån shysst front till min Shuttle...

vet dock inte priset på skiten ..

Visa signatur

MS k8n Neo2 Platinum, AMD 64 3000+ 2x256mb Corsair XMS pc3200, Gf4Ti4800, WD200gb-IDE, NEC 3500 DVD-R, bla bla bla bla.. o nå mer skräp i en hypad låda (not)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Floberg
har sett att dom har på beier lr hur de nu stavas men inte orkat ta mig dit.. vet inte var de ligger i skövde.. men slojddetaljer.se har haft i alla fall men vet ej om dom har de kvar..

Det ligger bakom bilprovningen om du vet vart det är.

EDIT: Fast dom är ju inte direkt kända för att vara så billiga!

Visa signatur

Man kan inte polera en bajskorv

Permalänk
Medlem

nej det är såå sant så .. beijer e svindyra. kan kolla upp pris på plexi till i morgon..

sweet

Visa signatur

MS k8n Neo2 Platinum, AMD 64 3000+ 2x256mb Corsair XMS pc3200, Gf4Ti4800, WD200gb-IDE, NEC 3500 DVD-R, bla bla bla bla.. o nå mer skräp i en hypad låda (not)

Permalänk
Medlem

ingen som vet var man kan köpa färgat plexi? sett i lite olika färger, typ neongrönt, blått osv. Och nej, jag är inte ute efter sådan film som man sätter på bilrutor..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jake
ingen som vet var man kan köpa färgat plexi? sett i lite olika färger, typ neongrönt, blått osv. Och nej, jag är inte ute efter sådan film som man sätter på bilrutor..

beställ hos din glasmästare dom ska ha mycke olika färger .. ja har en färgkarta över alla färger på plexi o de e över 50 st .kan försöka ta kort på de

Visa signatur

MS k8n Neo2 Platinum, AMD 64 3000+ 2x256mb Corsair XMS pc3200, Gf4Ti4800, WD200gb-IDE, NEC 3500 DVD-R, bla bla bla bla.. o nå mer skräp i en hypad låda (not)

Permalänk
Medlem

fasen jag måste till woddy fort.....måste ha plexi...

jag blev sjuk nu till helgen trodde först det var förkylning men nu inser jag att det har gått över i den omtalade moddsjukan

Jag hade tänkt bygga ett nytt xbox chassie...eftersom den nu måste få följa med på lan kan den ju inte se ut som en vanlig gammal sketen box..... Eventuellt bygger jag en bil istället men kaross och däck blir ganska byrt tillsammans...

maila järna tipps till mig om hur jag ska modda min box så bra och fint som möjligt, helst seriösa mail men jag tar emot oseriösa oxå(ett gått skratt...)
bazz_86@hotmail.com

Visa signatur

[Amd 2500+ @ 3200+] ¤ [Abit NF7] ¤ [1024 ddr @ 400 mHz] ¤ [Radeon 9600 pro] ¤ [Maxtor diamond max 160Gb] ¤ [Lain li PC 60]

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=3916792...