Need for speed: Underground problem

Permalänk
Medlem

Need for speed: Underground problem

Är det NÅN som har lyckats patcha Nfs så att man kan köra online? Jag vet ingen som har klarat det och då har jag letat rejält på andra forum men ingenstans finns det nån som har klarat det :S

Visa signatur

>Amilo PA3553<

Permalänk
Medlem

Hmm, skumt, hur dåliga är folk egentligen? Hade inga större problem med det i alla fall. Läs FAQ:en om Nfsu, så står det hur man gör. Här finns den.

Edit: kanske inte stod där. Men, ladda hem den någonstans bara. Ska inte vara några problem. För mig funkade inte länken som kom upp i spelet, men jag hittade den på internet. Minns inte var dock.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hapone
Hmm, skumt, hur dåliga är folk egentligen? Hade inga större problem med det i alla fall. Läs FAQ:en om Nfsu, så står det hur man gör. Här finns den.

Har redan läst, men jag öppnar sidan där man laddar ner patchen och trycker till det står PATCH INSTALLED, Sen ska jag spela nfs på nätet och då är det samma gamla version endå!

Visa signatur

>Amilo PA3553<

Permalänk
Medlem

Hm, okej, ursäkta mig isf. Men sök som sagt lite på internet eller på dc. (det är inte olagligt att ladda hem patch därifrån va?).

Permalänk
Medlem

varför inte ta hem patch på updaten i spelet???
jag har gjort det....funkar perfekt för mig

Visa signatur

Zalman Fatal1ty Champ1on/Evga 680Sli/Core2duo x6800/Zalman CNPS9700NT/Ocz ddr2 8500 Sli 4G/Asus 8800GTX Sli/Scythe Kamameter/74 raptor+500 sata 300/ThermalTake850w Nu med asus 20 widscreen tft skärm,tagan 900w aggregat