Permalänk
Medlem

Vad är detta för nått? HJÄLP!

Jag fattar inget alls, är de ett Virus eller är de bara nått annat skit??? Hela tiden vart jag än har surfat så kommer dom upp, fönster som är nån sorts inloggningsrutor (se bild) som till FTP eller andra inloggningar. Fast dom är till popupservrar, iaf ser "rubriken" elelr namnet på fönstret ut på de viset iaf. Men vad är de? Är de ett virus jag fått eller är de nån "plugin" då som jag råkat klicka ja på somkommer på olika sidor? Jag är jävligt irriterad över domhär fönsterna för dom kommer upp kanske 2-5 stycker från olika servrar hela tiden, så fort jag byter sida, på ALLA sidor jag är på, även til ex som Spray och Lunar til och med som ni ser så de kan ju inet vara dom dom lagt till de...

Hjälp mej så fort sommöjligt!

Sorry, bilden vill einte hänga med för att den var "för stor", är 326kb mer än 10240b?

Visa signatur

Kim McWest

Permalänk
Medlem

Ladda ner Spybot - Search & Destroy 1.2
http://www.safer-networking.org/index.php?lang=en&page=downlo...

Uppdatera programet med Sök efter uppdateringar.
Sök igenom hela datorn och ta bort de Spyware som programmet rekomenderar.
Klicka i och använd Immunisera (Immunize).

Visa signatur

[ GA-P67A-UD4, i7 2600K @ 4.5GHz, Noctua NH-D14, 16GB XMS3, HD6970 2GB, 2x F120 120GB ]

Permalänk
Medlem

Ad-aWare Pro 6.0

Jag tog de programmet istället och de upptäckte 52 st sånna filer/program/regkeys men de är fortfarande kvar när jag surfar, vad kan de vara då? Jag ska snart ta de program du rekommenderade så vi får se hur de blir annars då?

Visa signatur

Kim McWest

Permalänk
Medlem

du måste välja att sätta dom i karantän först

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Okej

Men jag har tagit bort dom helt redan...

Visa signatur

Kim McWest