Permalänk
Medlem

Billiga uv-dioder!

Hittade en auktion på qxl där det var en grabb som sålde billiga uv-dioder, kanske någon som är intresserad?

http://my.qxl.se/accdb/viewItem.asp?IDI=10551633

Visa signatur

"Måste bara skriva av mig lite"

vemfan har dödat size-taggen?? och varför?

Permalänk
Medlem

Det ser ganska najs ut. Funderar på att bjuda lite .. i sverige också. vad bra

Han har fina blåa med ser jag nu.

Visa signatur

Jag gjorde ett forum en gång. Det var i ASP. Nu kodar jag mest PHP. Men jag har en sajt som heter Clanhost.se också!!!11 ONEONE

Permalänk
Medlem

Ja, jag såg också det

Funderar på att köpa några själv faktiskt, måste bara komma på vad jag ska ha dom till

Visa signatur

"Måste bara skriva av mig lite"

vemfan har dödat size-taggen?? och varför?

Permalänk
Medlem

Hehe, det där är ju Macdick. Han som hade dom där grymma LCD displayerna. Han är medlem här på forumet.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

lägger in ett bud, tack för tipset!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zyphoon
Hehe, det där är ju Macdick. Han som hade dom där grymma LCD displayerna. Han är medlem här på forumet.

Ta kontakt med honom, tror att han säkert säljer några av dom också... Är inte helt 100, men försöka skadar ju inte

Visa signatur

"Måste bara skriva av mig lite"

vemfan har dödat size-taggen?? och varför?

Permalänk
Medlem

jo, han säljer dem, hans sida är www.gizmodd.com kommer typ fungera inom en eller 2 dagar, jag märkte att det var mcdick och frågade efter hans sida.

Visa signatur

Jag gjorde ett forum en gång. Det var i ASP. Nu kodar jag mest PHP. Men jag har en sajt som heter Clanhost.se också!!!11 ONEONE

Permalänk
Medlem

Jasså...såg jag inte förrän nu...så NI ska göra det stora klippet på qxl kände nog igen en budgivare där...okey det är bara å bjuda på då..trodde inte nån härifrån var på qxl..men vad man bedrar sig..men det verkar som det blir att skänka bort dom (hoppas ej) men om ni ändå är där så kolla shuttlechassit jag har med.
Å som sagt hemsidan blir snart klar.
MvH / Macdick

Visa signatur