Permalänk
Medlem

Film (fuskare)

Ha ha, så jäkla bra.

[...]

Kanske gammal..

Permalänk
Medlem

Så kan det gå. Var väl lite att ta med att krossa datorn men..

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Avstängd

Snart kommer någon att skriva att det är gammalt, visst det stämmer men det har kommit nya medlemmar som missat det.

Desutom så var filmen fejkad, någon som såg HDD:n i datorn? nope för det inte fanns mer än bara skräp i lådan och så trodde jag att det skulle vara glas som kommer från skärmen när den krossas..

Tveksam att det änns fanns moderkort i lådan, men sen är filmen av bajs kvalitet och man ser inget så bra

Reklam fritt = [...]

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Joo det va väll nå jippo för att förhindra fusk på nå lan.

Visa signatur

[AMD 64 Winchester 3000+ @4000+][MSI K8N NEO2 S939][120 GB IBM 120GXP][PowerColor 9800 Pro][PC3200 1024MB]
First To Go Last To Know!! <> http://zunken.de/

Permalänk
Medlem

Jag tänker inte skratta...
Hade det varit min dator, hade jag flippat ut totalt på han som kastade datorn, hade gått DIREKT in och slått sönder både hans skärm och hans dator.

Simple as that!

Permalänk
Medlem

Jo håller med BigM att det är ett jippo mot fuskare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Snart kommer någon att skriva att det är gammalt, visst det stämmer men det har kommit nya medlemar som missat det.

Jag postade samma film för typ två år sedan och fick en massa skäll för att den var gammal.:(

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Avstängd

Hade dödat alla som höll i lanet och vakter och allt sånt om dom kastat sönder min dator

Visa signatur

Din slickepinne i sandlådan!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av deathwish
Hade dödat alla som höll i lanet och vakter och allt sånt om dom kastat sönder min dator

umm döda är det inte att ta i lite för mycket??? & ifall du skulle fuska såförtjänar man sådan behandling. Det är då vad jag anser! Fuska när man bara spelar för skojsskull är väll en sak men att göra det i en turnering så borde man få ett ordentligt straff!

mvh
john

Visa signatur

Piteborna äro djärva och starka män som dödar björnar och annat med bara händerna. De är ett vilt och trotsigt släkte, ättlingar till de grekiska gudarnas giganter - Petrus Stecksenius-Graan 1731

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av haplo_patrynier
umm döda är det inte att ta i lite för mycket??? & ifall du skulle fuska såförtjänar man sådan behandling. Det är då vad jag anser! Fuska när man bara spelar för skojsskull är väll en sak men att göra det i en turnering så borde man få ett ordentligt straff!

mvh
john

folk borde lära sig att spel är spel. gå inte för djupt in i det.

Permalänk
Medlem

det är ju ingna saker i datorn

Visa signatur

a3gz0r:
"haru haxxa cfg någe för d e fett me options i den såg ja då ja haxxa den för ja int byta efter brorsan spela.. fann typ allt då där e nog svare.... men du ja sejer d.. d e MKT!! saker där ja fatta inte allt men nån kanske kan?!!? ja fick hjelp här me min förut..."

Permalänk

jaja ville bara förklara för deathwish att det inte är rätt att döda andra människor bara för att dom skulle paja ens dator.

Visa signatur

Piteborna äro djärva och starka män som dödar björnar och annat med bara händerna. De är ett vilt och trotsigt släkte, ättlingar till de grekiska gudarnas giganter - Petrus Stecksenius-Graan 1731

Permalänk
Medlem

han är kanske en sån som inte tvekar att skjuta in i en krogkö bara för att han inte bli insläppt?

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk

då borde man kanske bli inspärrad...

Visa signatur

Piteborna äro djärva och starka män som dödar björnar och annat med bara händerna. De är ett vilt och trotsigt släkte, ättlingar till de grekiska gudarnas giganter - Petrus Stecksenius-Graan 1731

Permalänk
Medlem

Men det var väl lite onödigt att krasha datorn fan jag tror snubben trodde han var cool när alla klappa o blev påverkad

Visa signatur

P4 3.0 HT | 200 GB | 1Gb DDR 400MHz | Radeon 9800 Pro
RIP Heather O'Rourke 1975-1988

Permalänk
Medlem

Fusk ligger rätt högt på listan över saker man inte gör men... förstöra andras hårdvara (fake eller inte, poängen är den samma)?. Iofs en av anledningar jag tvekar starkt till att fara på LAN numera, alldeles för många hormon-stinna 14izar som tror dom är coola när dom hiver iväg en oöppnad jolt/cola burk för att förstöra för någon annan.

Permalänk
Medlem

Det finns racing-LAN med lite äldre deltagare, alltid kul

http://teamp.homeip.net/modules.php?set_albumName=album16&op=...

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neco
Fusk ligger rätt högt på listan över saker man inte gör men... förstöra andras hårdvara (fake eller inte, poängen är den samma)?. Iofs en av anledningar jag tvekar starkt till att fara på LAN numera, alldeles för många hormon-stinna 14izar som tror dom är coola när dom hiver iväg en oöppnad jolt/cola burk för att förstöra för någon annan.

skulle sådant hända så ger man dom bara lite smisk

Visa signatur

Piteborna äro djärva och starka män som dödar björnar och annat med bara händerna. De är ett vilt och trotsigt släkte, ättlingar till de grekiska gudarnas giganter - Petrus Stecksenius-Graan 1731

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av haplo_patrynier
jaja ville bara förklara för deathwish att det inte är rätt att döda andra människor bara för att dom skulle paja ens dator.

Är det inte ?? oj, visste jag inte..hehe

Visa signatur

Din slickepinne i sandlådan!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av deathwish
Hade dödat alla som höll i lanet och vakter och allt sånt om dom kastat sönder min dator

Hade det varit på riktigt skulle dom hängt upp dig på en krok i kalsongerna lillen, sluta läsa stålmannen.

Permalänk
Medlem

"Reklam fritt = [...]
hehe vad är det för något jag ser där

EDIT: såg att man "inte" skulle hot-linka.

Visa signatur

"A prisoner of war is a man who tries to kill you and fails, and then asks you not to kill him" -winston churchill

Permalänk
Medlem

funkar inte att se för mig. Det står bara stilla....typ.

Edit: funkar. ehh. hum. vad sa ni att det var sa ni ? hum....

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem

HAHAHAHAHAHAAAA!!

den där var jag inte riktigt beredd på!

Visa signatur

Spela Arma II i Plutonstruktur
ARMA II - SWEDISH STRATEGIC GROUP

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Koxbox
HAHAHAHAHAHAAAA!!

den där var jag inte riktigt beredd på!

Betyder det att du fick se samma film som mig? Förväntade mig en lam film där någons dator nitades, istället fick både jag och min sambo smaka på knullmaskin och dropp. WTF?!

edit: språk

Permalänk
Medlem

Kan ju säga att min flickvän också undrade vad jag höll på med när det där stönandet fyllde hela vårt vardagsrum.

Visa signatur

/
Life is like a DDR-ram chip
you never know what your going to get

Permalänk

WTF Japp det var vad jag oxå såg
En stor häck som skumpar upp o ner på en dildo.

Permalänk
Medlem

Hoho kan ju säga att jag blev lite förvånad.
Jag är tydligen inte den ända som fick se en pr0n film;)

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem

Haha vafan.. det va ju ingen lanfilm. Porrlan kanske...

Permalänk
Medlem

Det var inte det från början iaf - jag fick rätt film. (Börjar med "Fed up with cheaters?")

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Hedersmedlem

Med tanke på att filmen varit uppe flera gånger förut och att många får se lite otrevlig(?) porr istället för rätt film så väljer jag att avsluta tråden.

*Tråd låst*

Visa signatur