Microsoft kör linux (busringnings-mp3)

Permalänk

Microsoft kör linux (busringnings-mp3)

Ms kör linux, det säger dom själva, ladda ner MP3'an från http://www.angelfire.com/tv/vovvenalle

Visa signatur

// Linux aeger M$ windoof

Permalänk
Avstängd

Suck. Dagens ungdomar.
:/

Skulle inte förvåna mig om ni går på ITG och spelar warcraft 3.

Visa signatur

stallet.se - för oss som älskar heztar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Papegojan
Suck. Dagens ungdomar.
:/

Skulle inte förvåna mig om ni går på ITG och spelar warcraft 3.

WORD!

Visa signatur

ehhehe

Permalänk
Avstängd

Sämsta tråkiga skiten jag har hört... den här veckan. Det enda jag hängde upp mig på var när dom sa "Om du har frågor angående Operativsystem t ex Windows eller Explorer tryck 2". Är explorer ett operativsystem?

Visa signatur

º The United States is a nation of laws: badly written and randomly enforced. - Frank Zappa
º Go veggie!
º www : @

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iLL3r
Sämsta tråkiga skiten jag har hört... den här veckan. Det enda jag hängde upp mig på var när dom sa "Om du har frågor angående Operativsystem t ex Windows eller Explorer tryck 2". Är explorer ett operativsystem?

jag tänkte också på det, hel inspelnignen kanske är fake ? vem vet

Permalänk
Medlem

Papegojan: Haha, kör ni oxo med "du går på it-gymnasiet, du har inget att säga till om."-stilen. Fast här spelar de CS istället för WC3.

Citat:

Temporarily Unavailable

The Angelfire site you are trying to reach has been temporarily suspended due to excessive bandwidth consumption.

The site will be available again in a few hours

Farligt att posta länkar på swec.

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk
Medlem

Papegojan går också på ITG.

Visa signatur

Je suis Napoleon!
Heh-heh-heh. No, seriously, I'm not.

Permalänk
Medlem

vad är itg ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av estoves
vad är itg ?

Skrev dom inte det nyss?
It Gymnasium.

Visa signatur

# 1 "Arbetshästen": P4 2.0 Ghz, Radeon 9600 128Mb, 512Mb RAM.
# 2 "Kebaben": 333Mhz, Savage4 32Mb, 64Mb RAM.
# 3 "Odöpt": Acer Aspire 5021WLMi

Permalänk
Medlem

it-gymnasiet. Finns det något annat som förkortas itg(vilket det antagligen gör, men kanske inte i det här sammanhanget) så menar iaf jag it-gymnasiet(och jag tror att de andra gör det oxo? )

Edit: Äh, så hann nån annan före bara för att "forumet är väldigt belastat just nu, eller så kör vi något underhållsscript" kom upp.

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk
Medlem

Och vad är it-gymnasiet är det ett enskilt program eller en skola ?
Har aldrig hört talas om det.

Permalänk
Avstängd

Jag går på it-gymnasiet så det finns bra folk där med.
http://www.it-gymnasiet.se

Ta diskussionen om gymnasiet i en annan tråd (Ska finnas en i Övrigt om jag inte missminner mig).

Visa signatur

º The United States is a nation of laws: badly written and randomly enforced. - Frank Zappa
º Go veggie!
º www : @

Permalänk

Vad är det för fel på warcrarft 3?

Permalänk
Glömsk

Den här tråden är dömd att spåra ur.

Låst.

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.