Permalänk
Medlem

WH i CS utan fusk :S

När jag spela CS och så fort någon på msn loggar in och den lilla saken kommer så får jag WH på CS..

inga fusk elr program de bara blir så, så fort någon loggar in på msn när man är online.. hände så innan men itne nu längre..

Permalänk

Det är allmänt känt att versioner av Counter-Strike som baseras på icke Steamteknologi inte klarar av program som "stör" det och man kan få alla möjliga, och omöjliga, fel.

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk
Medlem

hehe hände först hos min kompis och då trodde jag han fuska men sen så mäkte jag att han inte gjorde de med flit...

Permalänk

Slutsats: Använd inte msn messenger medan du lirar CS1.5 eller lägre.

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk

Händer samma när man lirar DoD...

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

På senaste lanet var mitt grafkort så fuckat att jag hadde ständig wallhack och fps på under 40. Kul den första 15 minuterna sen blev det väldigt trötsamt.

Permalänk
Medlem

Händer samma sak med CoD när någon logagr in som blinkar skärmen och det blir som wh tills msn rutan åker ner igen.

Permalänk
Medlem

Alla q3 baserade spel lider av samma "problem", funkar dock prima nu när man köe med miranda.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Miranda der Sieg
Hur härligt program som helst.

Visa signatur

Signatur

Permalänk

i nya msn så har dom fixat de problemet så de inte stör spelen...

Permalänk
Medlem

Det är resultatet som ger själva fusket, du kan använda MSN Messenger, winzip, eller harpan för den delen, det är forfarande fusk.

Permalänk
Medlem

HMM... HITTADE en sjuk sak på en hemsida kolla här.....

Note: I was checking this on GeForce FX 5200 card (WINXP) , so i dont know how about other's
But i Think it should work .

Steps:
------
1.Make sure that you have 52.16 driver for GeForce.
---------------------------------------------------
2.You have to be in D3D Mode ( I didnt check it on opengl )
---------------------------------------------------
3.Join a game ... its an exploit and it works with c-d and with Vac ... be cool:)
------------------------------------------------------------
4.Press "Windows" Button when you join a game , wait 4 seconds and go back to the game.
---------------------------------------------------------------------------------
5. Tadaa!!! Trans Walls!
---------------------------
6. Get t3h pwn1ng 5t4r7 !

hatar cpe buG STEAM fan steam gör juh inget åt det heller !