UT2004 Demo inom 2 veckor!

Permalänk

UT2004 Demo inom 2 veckor!

Yessss:D Här kommer jag med ännu en skön nyhet angående ett säkert utmärkt demo. Nu är det nämligen ett demo från UT2004 som är på G inom 2 veckor enligt en chattintervju med en av Epics högt uppsatta killar.

http://www.homelanfed.com/index.php?id=20329

Här har ni intervjun som .txt(Har dock inte kollat den själv): http://mothership.beyondunreal.com/features/3dgpu_irc_log_1-2...

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Trevligt värre

Visa signatur

Nemo me impune lacessit

Permalänk
Medlem

Yes indeed. Kul att testa fordon..

Permalänk
Medlem

För att citera Gert Fylking: Äntligen!

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Usch, varför ska de lägga till fordon och sånt trams? Kan de inte bara köra ett cleant actionlir?:)

Visa signatur

[size="1"]Windows mest använda kommando: Ctrl-Alt-De1337[/size]

Besök gärna #lekstuga på Quakenet. En bra kanal helt enkelt.

Permalänk
Medlem

Ska bli kul och testa demot, hoppas att dom har hyffsat mycke fordon med.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Holmis
Usch, varför ska de lägga till fordon och sånt trams? Kan de inte bara köra ett cleant actionlir?:)

ja det kan man undra, men om banorna håller den storleken som det är sagt så lär nog fordon behövas rätt flitigt

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Hedersmedlem

Fordon funkar bra i vissa spel, åt helvete i andra.
Bra i BF1942 / Halo t ex.
VÄRDELÖST i CS.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

Det var ju meningen från början att det skullevara fordon mde i ut2003, fats det blev ju bara en demo bana.
Ska demon komma till linux också ?

Permalänk
Medlem

Kommer ihåg när man väntade på demot av UT2003. Mark rein berättade i deras forum : "Demo within 2 weeks".

Det tog flera månader till demot kom efter han sa detta. Det skapades en tråd i deras forumet för endast bilder med detta citat. Det är väl numera en riktigt klassikt uttalande . . .

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DnA
Kommer ihåg när man väntade på demot av UT2003. Mark rein berättade i deras forum : "Demo within 2 weeks".

Det tog flera månader till demot kom efter han sa detta. Det skapades en tråd i deras forumet för endast bilder med detta citat. Det är väl numera en riktigt klassikt uttalande . . .

"Did anybody actually read what I said last year? I said that we were "MORE THAN two weeks away..." from the demo but for some reason people took that to mean we were two weeks away. Go figure.

This time however I said "the UT2004 demo will be released within two weeks". So in other words, we're really close. Will it be tomorrow or over the weekend? No. But sometime within the next two weeks."

Tror det säger tillräckligt:)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Holmis
Usch, varför ska de lägga till fordon och sånt trams? Kan de inte bara köra ett cleant actionlir?:)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MatzoN

ja det kan man undra, men om banorna håller den storleken som det är sagt så lär nog fordon behövas rätt flitigt

Man behöver ju inte ha fordon på servern. Det är bara ett nytt spelsätt. Vanliga små DM banor utan fordon kommer fortförande va med om man gillar det mer, plus att man kommer kunna köra banorna från UT2k3 också.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av estoves
Det var ju meningen från början att det skullevara fordon mde i ut2003, fats det blev ju bara en demo bana.
Ska demon komma till linux också ?

Jag vet att dom har planerat så att spelet kommer finnas till Mac, Linux och Windows. Mark berättade att det inte var helt omöjligt att Mac versionen skulle bli klar först.

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Holmis
Usch, varför ska de lägga till fordon och sånt trams? Kan de inte bara köra ett cleant actionlir?:)

Håller med, tycker inte fordon passar till UT. Är orolig att de flesta kommer att lämna gamla hederliga deathmatches för att istället sitta och tröga sig i fordon och kanoner.

p.s jag har skänkt bort min bil...haha:)

Permalänk

alltså enligt cdon så är UT2k4 redan släppt....

Visa signatur

(22:34:04) (+Point04) schakk räknar spelen ett o ett, Blizz^ väger dom :D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RattleHead
alltså enligt cdon så är UT2k4 redan släppt....

...men dom har fel.

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Medlem

Nu kanske jag låter lite pessimistisk men gör man kartor som kräver att man ska köra bilar och annat, tar det inte år och dar innan man stöter på lede fi och får en chans att skjuta ner honom då?

Visa signatur

[size="1"]Windows mest använda kommando: Ctrl-Alt-De1337[/size]

Besök gärna #lekstuga på Quakenet. En bra kanal helt enkelt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Holmis
Nu kanske jag låter lite pessimistisk men gör man kartor som kräver att man ska köra bilar och annat, tar det inte år och dar innan man stöter på lede fi och får en chans att skjuta ner honom då?

Varför? Beror väl på hur stor karta man gör, tänk på Battlefield 1942, där har du stora kartor med mycket bilar etc, och det tar väl inte särskilt lång tid innan man hittar en fiende?

Visa signatur

Nemo me impune lacessit