Permalänk
Medlem

klarat hela köret, svårast var lätt alla dedär dryga frågorna, fattade inte riktigt hur man skulle göra i början, å dendär labyrinten med huvet under trappen

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

aaah, jag är fast nu. Jag har kommit till bana 9, med en sovande alien. Jag har kommit in till rummet med datorn... har skrivit in lösenordet, men nu vet jag inte vad jag skall göra. För jag kommer in i första rummet på bana ett, och sedan till andra rummet. men vad skall jag göra? Snälla svara snabbt!!

p.s DezzeZ, jag vet inte riktigt hur jag gjorde, men jag tryckte på alla i en ordning hela tiden. Tilexempel uppifrån och ner, och vi döper knapparna till 1,2,3 (eftersom att jag inte kommer ihåg vad de hade för färg) Så kan du trycka 1, 2, 3, 1, 2, 3, 1, 2, 3... tills alla de tre hjulen blir gråa........ är inte så bra på att förklara

Visa signatur

Grim Fandango, oh yes ;)

Permalänk

Greenwall är jättesvår... hur gör man?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sofiaa
aaah, jag är fast nu. Jag har kommit till bana 9, med en sovande alien. Jag har kommit in till rummet med datorn... har skrivit in lösenordet, men nu vet jag inte vad jag skall göra. För jag kommer in i första rummet på bana ett, och sedan till andra rummet. men vad skall jag göra? Snälla svara snabbt!!

Jag har samma problem.... fattar inget av de där bilderna. har säkert nåt me bokstäverna att göra.

Visa signatur

Onödigt att du läste detta när det inte alls stod något vettigt...

Permalänk
Medlem

JAg anade också det, och nu har jag fattat att man skall stänga av och sätta på datorn eller nåt och sedan skriva i ett nytt lösenord med de bokstäverna man fick. Jag tror det i alla fall, min kompis sade det, men jag har inte hunnit prova det.

Detta spelet e ju fett kul asså!

Har någon ett liknande spel som man kan prova?

Visa signatur

Grim Fandango, oh yes ;)

Permalänk

Vad ska man göra efter att man har löst greenwall och fått en siffer combination i ett av rummen som man då kan komma in i.
samma rum som man inte kan gå ner i ett hål för att något är i vägen

EDIT: Jag kom på

Permalänk
Medlem

Wee.. :D, nu har jag klarat alla banor... det va ju lite klurigt det där.. , men riktigt roligt.

Visa signatur

Onödigt att du läste detta när det inte alls stod något vettigt...

Permalänk
Hedersmedlem

det var ju ett tag sen man klarade det men man kanske skulle göra det igen? det enda riktigt roliga spel som jag lirat i den här genren eller vad man ska säga...

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Medlem

hmm, hittade lösen till datorn (quest) men hur låser man upp dörren?

Visa signatur

----------------------------------------------
http://my928.kicks-ass.org/entunna/

Permalänk
Medlem

klarade det där för några dagar sen...

Visa signatur

"Some poor, phoneless fool is probably sitting next to a waterfall somewhere, totally unaware of how angry and scared he's supposed to be." - Duncan Trussell

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EnTunna
hmm, hittade lösen till datorn (quest) men hur låser man upp dörren?

HEAD

Permalänk
Medlem

för mig var EAST rätt

Visa signatur

----------------------------------------------
http://my928.kicks-ass.org/entunna/

Permalänk
Medlem

Själv har man också klarat spelet, ett av dem bästa och roligaste spelet enligt mig

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem

Hur fan klarar man "green wall"? Har suttit i en timma, men det blir alltid ett par gråa klossar kvar.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lappa
Hur fan klarar man "green wall"? Har suttit i en timma, men det blir alltid ett par gråa klossar kvar.

du klickar så att allt är grönt förutom några rutor längst åt höger, och då börjar du klicka villt!

och man behöver inte få alla gröna, när det är 4 svarta kvar så glider väggen bakåt och man har klarat det

Visa signatur

"Some poor, phoneless fool is probably sitting next to a waterfall somewhere, totally unaware of how angry and scared he's supposed to be." - Duncan Trussell

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Teletubbie
du klickar så att allt är grönt förutom några rutor längst åt höger, och då börjar du klicka villt!

och man behöver inte få alla gröna, när det är 4 svarta kvar så glider väggen bakåt och man har klarat det

Hur får man upp dörren efter att man tatt sig iegenom laserväggarna?

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DezzeZ
Jag är där vid dom rören, jag har pappret och pennan, va ska man göra sen?

Var hittar man pennan och pappret ?

Visa signatur

Asus p8p67pro | i5 2500k | 2x4gb XMS3 | GTX780 DCII | Samsung s23a700D | Samsung 830 128GB | MX100 512GB

Permalänk
Medlem

har kommit till rum 4 har tänt brasan, satt in bitarna i den "Security Panel" men har ingen
om vad jag ska göra nu:/ nån som vill berätta?

edit: hade satt dom på fel sätt, funkar nu:D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lappa
Hur får man upp dörren efter att man tatt sig iegenom laserväggarna?

du slår in rätt kod på väggen brevid dörren såklart?
koden hittar du i... ska jag värkligen säga allt för dig? naah, den är på övervåningen iaf

Visa signatur

"Some poor, phoneless fool is probably sitting next to a waterfall somewhere, totally unaware of how angry and scared he's supposed to be." - Duncan Trussell

Permalänk
Medlem

Har kommit till rum 6, lagat ficklampan men vet inte vad jag ska göra sen:/ nån som kan berätta?

Permalänk
Avstängd

Jag är vid den banan med laserväggen, har kommit in i till pedistalen och tagit klocksakerna, men vad ska jag göra nu?

Visa signatur

Lugna er ...

Permalänk
Medlem

Jag klarade av det där spelet för några månader sedan.. riktigt svårt faktiskt och välgjort för att vara flashspel..

Visa signatur

🖥️ Intel 12700K@5.3GHz ~ ASUS TUF Z690 PLUS WIFI D4 ~ 32GB Ballistix 4000MHz CL16 ~ PNY GeForce RTX 4080 Verto ~ Fractal Define 7 Compact ~ Seasonic FOCUS GX 750W ~ Noctua NH-D15 ~ WD SN850 NVMe 1TB ~ Kingston NV1 NVMe 2TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av negr0
Jag är vid den banan med laserväggen, har kommit in i till pedistalen och tagit klocksakerna, men vad ska jag göra nu?

Häng upp klocksakerna i snöret i apparaten som vaktar schackpjäsen, sedan sätter du den på pedistalen och spelar schack tills du kommer vidare.

Permalänk
Avstängd

Tack så mycket, men nu är jag på level 11, har kritan, skruvmejseln, myntet osv, men jag kommer fan inte vidare!!! sett den där jävla spindeln men den vet jag inte vad jag ska göra med, kan ni komma med lite ledtrådar?

Visa signatur

Lugna er ...

Permalänk
Medlem

hur komemr man vidare in i datorn på nivå 9? där man får alien suit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av negr0
Tack så mycket, men nu är jag på level 11, har kritan, skruvmejseln, myntet osv, men jag kommer fan inte vidare!!! sett den där jävla spindeln men den vet jag inte vad jag ska göra med, kan ni komma med lite ledtrådar?

Myntet ska du lägga i biljardbordet.

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | Corsair 16GB 2666MHz/CL18 | GTX 1070 Ti 8GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC 24G2U

Permalänk

vad ska man göra när man kommit till den femtielfte laserdörren på level 12 där det står 1,2,3,E ?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Detta kommer jag ihåg. Det var uppe för nått år sedan. Kom till en bana med kugghjul och rör och hissar och grejer. Där hakade jag upp mig och la av. Ska testa igen och se hur långt jag kommer:)

Mymantheman: Du pillar upp diskettlådan med nålen.

Vart hittar man nålen? Har letat som en galning.

Visa signatur

XP-m 2400+, DFI Lanparty NFII Rev. B, 3x256mb Mushkin PC3500 LvlII BH5, Sapphire 9800pro 128mb, Lian Li PC70, Tagan 380w, 440gb hdd
Kylning: DD TDX, DD Maze4 GPU, Eheim 1048, BIX II

Permalänk
Medlem

den finns på en tavla eller flaggan som hänger där!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

hur kommer jag runt dörren?

så fixat, nu är det bara andra rummet att fixa. jag har disket lådan, vad ska jag göra?

Visa signatur

http://www.fantastic-mail.com/pages/index.php?refid=xert <--- tryck, jag får $1 och du får $10 för att regristrera dig, inge skämt