Permalänk
Medlem

DDR mot DDR2

Datorn skall inhandlas tidigast om 90 dagar (muckar då) och senast före september. DDR priserna höjs och jag gråter.

Vad göra? Vad göra?
Skall jag hoppas på att DFI släpper en ny version av lanparty NFII Ultra som stöder DDR2 elr skall jag köpa nu?
Att köpa nu känns bara fel men om det inte kommer finnas något BRA, överklocknings välnligt mobo på sensommarn och jag tvingas köpa ett par sk*t dyra DDR minnen så gråter jag ännu mera..

Så nu undrar jag ifall någon av er vet något om kommande mobon eller om läget i allmänhet som skulle kunna hjälpa mig i min MISÄR!

Visa signatur

DN1D

Permalänk

DDR2 suger än så länge och det kommer troligen inte släppas något chipset till socket A som stödjer ddr2. Vad har du för dator just nu ?

Visa signatur

- We are an army of dreamers, and therefore invincible. How can we fail to win, with this imagination overturning everything. - Subcomandante Marcos

Permalänk
Medlem

Fujitsu Siemens Scaleo 600 (firma dator) ; 2400+, något mitten Abit mobo som har FSB låst (säkert Fujitsus påhitt), Radeon 9200, 512 333Mhz Ddr. Allting oklockad bla pga att det inte är min dator samt att det är en sketen paketdator.

Visa signatur

DN1D