Permalänk
Medlem

UT2004 "trixs"

Tjena!
har lirat lite UT2004 dom senaste dagarna och jag undrar hur man göra såna där trix som te.x med rocket launcher när man laddar upp tre skott så ska man kunna få dom spinna runt i en cirkel runt varandra, utan att dom 3 raketerna åker som ett rakt streck med varandra =/ . Lite svårt att förklara men hoppas att ni förstår vad jag menar..

Permalänk
Medlem

Ladda med höger musknapp och en stund före du ska skjuta trycker du på vänstra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halicon
Ladda med höger musknapp och en stund före du ska skjuta trycker du på vänstra.

Ahh! nice finsn det mera typ av sånna här grejer man bör veta? =P

Permalänk

Trycker du på Space 2 gånger snabbt gör du dubbelhopp

Permalänk
Medlem

Om du håller rocketlaunchern på samma gubbe en kort stund så blire målsökande. Testa att ladda upp 3 st raketer och sätta spinn på dem, samtidigt som du har målsökande. Ganka kul

Visa signatur

Lever pastej?

Permalänk
Medlem

dodga är nog det bästa 'tricket' som finns i ut. Tryck två gånger åt något håll. Du kan även efter du har dodgat hoppa, så kommer du ganska mycket längre.
Man kan även dodga mot en vägg, hoppa mot den och tryck två gånger åt motsatt/något håll.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ohden
Om du håller rocketlaunchern på samma gubbe en kort stund så blire målsökande. Testa att ladda upp 3 st raketer och sätta spinn på dem, samtidigt som du har målsökande. Ganka kul

Fanns väl redan i Unreal?

Visa signatur

Hata postsorteringen i Ånge.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anCOOL
Fanns väl redan i Unreal?

Ja, åtmistone i första Unreal Tournament,.. väldigt bra funktion..

Permalänk
Medlem

Dodga åt något håll och precis när du "dodgat iväg" så trycker du på hopp-knappen.
Mycket bra sätt att transportera sig på

edit: oj, va visst redan nämnt

Permalänk
Medlem

Jag vet ej du kan det här men trycker du på vänster mus knapp så skjuter du

Visa signatur

P4 3.0 HT | 200 GB | 1Gb DDR 400MHz | Radeon 9800 Pro
RIP Heather O'Rourke 1975-1988

Permalänk

Reza: Nej då hoppar jag

Visa signatur

Jag är intresserad av att köpa äldre Äventyr och RPG spel, 80-90-tal, Messa mig!!

Permalänk
Medlem

Rätt jobbigt med strafe-strafe-hopp egentligen, hade inte det funnits hade det inte varit lika jobbigt, nu när det finns måste man ju använda det
Alla dessa saker man kan göra med fordonen kan ju vara kul att testa om du inte redan gjort det.
Vehicular manslaughter: bara köra över nån
Top gun: skjuta ner raptor med raptor
Eagle Eye: skjuta ner raptor med tanken
Pancake: tja... självförklarande ord

Visa signatur

På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver, och stavar som en idiot, så kommer du troligtvis att bli betraktad som en sådan.
Förmågan att kunna ändra åsikt skiljer den vise från den envise.