Installera 2 img-filer?

Permalänk
Avstängd

Installera 2 img-filer?

Som sagt... jag skrev en tråd om detta innan. Då var det en som sade att jag borde installera spelen från originalskivan. Nu var det ju så att det inte fungerar, liksom. Ibland måste man tänka efter lite, mina vänner.

Permalänk
Medlem

Och varför fungerar inte det? Och för övrigt har du ingen fråga i din post.

Visa signatur

Error 412: Precondition Failed - You need to use a real browser in order to view this signature!

Permalänk
Medlem

ööh varför skapar du en tråd utan ett påstående/fråga eller något som man kan svara på och diskutera kring? (nu kanske jag fick fart på en diskussion om sådana trådar:rolleyes: )

Permalänk
Medlem

Ett ord: daemon tools

Visa signatur

XP2200+ | 512ddr | Ti4600 | 959NF | MX 310 | func surface

What did the dick say to the condom? - Cover me, I'm going in!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eler
Ett ord: daemon tools

Jag kontrar med två länkar: http://www.daemon-tools.cc

Permalänk
Avstängd

Ja, jag vet. Jag har använt Daemon tools, men jag har inte fått det att fungera efter att andra disken har efterfrågats av programmet.

Trots att jag hade mountat de 2 image-filerna, så ville inte spelet fortsätta och installera från den andra image-filen. Men nu var det en som sade i den andra tråden att jag skulle mounta första image-filen, sen när andra skivan efterfrågas, så ska jag mounta den andra image-filen. Alltså en åt gången, och inte båda 2 samtidigt. Jag ska prova detta.

Permalänk

Tänka efter lite va? Kommit så långt att du läst igenom reglerna än?:rolleyes: Om du inte kan bevisa att du har orginal så lär denna tråden bli låst snart också.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Tänka efter lite va? Kommit så långt att du läst igenom reglerna än?:rolleyes: Om du inte kan bevisa att du har orginal så lär denna tråden bli låst snart också.

Men orka... tror du jag bryr mig:D ? Tror du att jag ska skicka dig ett kvitto:p? Jag bryr mig inte om tråden blir låst. http://forum.sweclockers.com/showthread.php?threadid=282646

Permalänk
Medlem

Vilket program har du gjort .img filerna i?

Isobuster eller WinISO är två program som packar upp filen på din disk. Därifrån kan du sedan köra igång install.exe

Permalänk
Hedersmedlem

"Tjena" blev visst avstängd, nån som vill ha kvitto?

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion