Permalänk
Medlem

Aopen XC EZ18

Någon som vet något om denna?
http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artid=AOEZ18-PW
Brutalt snygg är den, men håller den måttet?

Bilden ovan är plockad från http://www.overclockercafe.com/Reviews/cases/AOpen_XC-Cube_EZ... där den fick ett fint omdömme, det var dock EZ65, intelmodellen.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk

Aldrig sett den förut, riktigt ful var den iaf :/

Visa signatur

.:. MSI K8T Neo FISR-2 .:. Ahtlon64 3000+ .:. 2x256 TwinMos-Winbond .:. C3D Radeon 9800 Pro .:. 120gb Maxtor Diamondmax 9 .:. Aopen H700A + Chieftec 420w .:.

Permalänk
Medlem

Jag gillar utseendet även om jag tycker den är på tok för liten (har en digidice).. MEn recenserade inte sweclockers den där för bara nån vecka sedan?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Föredetta kanalj.
JohanWJohanWWJohanWWW

Permalänk

Men det var ju två shuttels..... detta är ju en aopen barbone.....

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Permalänk
Medlem

Jo, men det där är ju också EZ65, för intel.. Utsidan är givetvis likadan men hur är det med moderkortet på amd-modellen, ingen som vet?

EDIT: Ingen som vet något om deras andra modell, EY18? Den är också sjukt snygg, har inte sett den i någon svensk butik, någon som vet om det finns (i Europa åt minstone.) EY65 finns, likadan men återigen för intel :/

EY65/EY18

Kanske skulle byta till et intelsystem då..

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk

mm stilren och snygg, luktar lite apple om den också