CS demonstreras på HL2-motorn

Permalänk
Medlem

Hoppas den större versionen av filmen kommer upp på Gamershell snart

Permalänk
Medlem

Kan ingen slänga upp en mirror på den högupplösta filmen? Skulle göra det, men jag har skitdålig upload

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Razor_cut
Jag blev rätt missnöjd. Man har liksom tröttnat på CS och känner ingen värme där längre. Sedan är communityn bland det sämsta.

Det kändes rätt "lamt" att se det exakta igen precis som det var....

Den ända modden jag kan tänka mig bli kul är DoD i remake.

Håller med dig... DoD förtjänar faktiskt ett fint ansiktslyft, för jag tror hl2 motorn passar utmärkt till ww2 spel..

Permalänk
Hedersmedlem

Alla verkar ha problem med torrents... Har ni router/firewall så bör ni öppna några portar, googla och se efter så hittar ni nog nån guide.

185kB/sec på filmen som Mr. Bravo skickade, ökar dessutom, över 200 medans jag skrev den här meningen. 210...

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Ja det är demonstrationen av HL2 och CS ala Source i högre kvalitee. Iaf vad jag har hört. Har själv bara laddat ner 8% änsålänge:p Det gick i typ 1kb/s för mig innan också. Låt det ladda en stunnd så ökar det inom 10 minuter. Ligger nu på 35%. Ju fler det är som laddar ner destu snabbare laddar det.

Hur går det?

Permalänk
Medlem

Jag drar i 65kb/s nu med torrent,iofs låtit den stå på i en halvtimma typ.
3 timmar kvar Man är lite smått bortskämd med sitt BBB

Permalänk
Medlem

Jävlar vad BitTorrent maxar min lina! Tankar i 1.72kbps och laddar upp i 6.72kbps...

Permalänk
Medlem

Yeah, har tankat i 0kbit nu i en halvtimme.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I Kill
Hur går det?

Haha, skrev visst fel. Jag menade att jag låg på 35kb/s inte %:p Men hur som helst så håller jag ungefär samma hastighet och har bara tankat 24% hittills. Typ 3 timmar kvar:p Men jag ska pysa en stunnd sen endå så det kan gå sålänge.

Edit: Tycker dock det är orättvist då uploadern ligger på 56kb/s konstant:mad:

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I Kill
Yeah, har tankat i 0kbit nu i en halvtimme.

Tankar nu i 180kbps

Permalänk
Hedersmedlem

stabilt i 106 =), hoppas att den kommer med 64bitars me =D

Permalänk
Medlem

Är det någon som har BBB med full duplex? Skulle vara schyst att slänga upp en mirror. Har bara 1mbps upload, så det är rätt onödigt =/

Permalänk
Medlem

stabilt 3kb/s *gg*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArtMan
Instämmer. CS behöver inte bli bättre bara för att man byter till snyggare motor. Vi gamla CS-spelare som har lagt av för länge sedan har helt enkelt tröttnatt på spelet och jag mår faktiskt "illa" varje gång jag ser CS :D.

Dessutom många "super duper " CS-spelare ändrar grafiken till rena katastroff bara för att lättare kunna se varandra. Så ny grafikmotor med massa godis lär kanske förvirra vissa av dessa då det lär se snyggare ut och man kommer ju inte ha dessa 99FPS konstant med sketen hf2mx längre!

De har testat spelet på Athlon 64 så det kommer med 64-bits stöd. Frågan är bara när. Det kan hända att HL2 släpps som vanligt förts och 64-bits versionen släpps lite senare... Det är nog bara Valve som vet idag

Alltså du är helt ute och cyklar. Senaste man överhuvudtaget fick ändra något inom CS utan att det ansågs vara fusk var början på 2001. Så de senaste 3 åren har det varit totalt bannlyst att sänka grafiken över huvudtaget för att "se bättre" eller "få bättre fps". Nej det finns nog ingen community som är så petiga med att spela default som cs-communityn, och det är nog inga andra spel som verkligen spelas med full grafik på i samma utsträckning. Förvisso är full grafik i CS inte så mycket att tala om, men ändå.

Permalänk
Medlem

Re: CS demonstreras på HL2-motorn

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frux

The short demo of CS Source begins with a nice view of an updated Aztec. Below us we see a fantastic looking muddy swamp surrounded by updated geometry.

Some the graphical effects--like when bullets hit water--are downright cinematic. Death animations are a thing of the past, with full rag-doll physics in effect. All the models are brand spanking new and are definitely up to snuff."

Torrent-länk: http://www.eurofiles.net/torrents/Half%20Life%202%20and%20Cou... och Vanlig länk . Det är en filmad video som först handlar om HL2, sen kommer CS vid 11 min.

EDIT: Lånar lite bilder som Mr. Bravo postade i HL2-tråden.

http://w1.855.telia.com/~u85528709/New%20Folder/cs1.jpg

http://w1.855.telia.com/~u85528709/New%20Folder/cs2.jpg

http://w1.855.telia.com/~u85528709/New%20Folder/cs4.jpg

Hur öppnar man filen ?

Visa signatur

P4 3.0 HT | 200 GB | 1Gb DDR 400MHz | Radeon 9800 Pro
RIP Heather O'Rourke 1975-1988

Permalänk
Medlem

Filen öppnas som vanligt med Mediaspelaren, Men menar du hur man laddar ner filen, så måste du ha Bittorrent.

Permalänk
Medlem

vad fan kan inte dom göra om ett nytt cs istälet för att använda det söndersletna gamla. Eller är det helt nytt?

Visa signatur

Oldtimer :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av amKo
vad fan kan inte dom göra om ett nytt cs istälet för att använda det söndersletna gamla. Eller är det helt nytt?

hur menar du? det visades bara en upphottad version av aztec, och dom har inte berättat någon mer bakgrundsfakta om cs så det är väl bara att vänta och se.

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

Nu finns filmen att dra hem från Fragzones filarkiv.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Grimmy
Alltså du är helt ute och cyklar. Senaste man överhuvudtaget fick ändra något inom CS utan att det ansågs vara fusk var början på 2001. Så de senaste 3 åren har det varit totalt bannlyst att sänka grafiken över huvudtaget för att "se bättre" eller "få bättre fps". Nej det finns nog ingen community som är så petiga med att spela default som cs-communityn, och det är nog inga andra spel som verkligen spelas med full grafik på i samma utsträckning. Förvisso är full grafik i CS inte så mycket att tala om, men ändå.

är du dum eller ?!
att ändra några modeller och sånt får man inte enligt cs-spelarna..
men att sänka upplösningen får man för fan visst!

Visa signatur

P4 1,7 ghz - 512sdram - geforce 3 ti 500 - 17 tum - 60
*bort* Referallänkar ej tillåtna! /Najk

Permalänk
Hedersmedlem

Han skrev ingenting om upplösning i sitt inlägg vad jag kunde se. Det är nämligen nästintill enbart HL som inte har grafikinställningar alls, bortsett från konsolkommandon och sånt.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T-BoR
Nu finns filmen att dra hem från Fragzones filarkiv.

Bra om den går att dra hem Oxå

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Jag har antivirus å sånt på högsta säkerhets nivån så jag kan inte ladda ner Bit-torent så kan inte ni inte säga om var man kan ladda ner den redan "torentade" filmen ?

Visa signatur

P4 3.0 HT | 200 GB | 1Gb DDR 400MHz | Radeon 9800 Pro
RIP Heather O'Rourke 1975-1988

Permalänk
Medlem

Den finns hos Fragzone.
För övrigt så är filmen grymt cool!

Permalänk
Medlem

Måste ni överbelasta :), laddar bara hem i 170kb/s 1 timme kvar:(

Permalänk
Medlem

Du ska nog inte klaga, har laddat hela dan i 33kb/s.... 2 timmar kvar

Permalänk
Medlem

Hehe. är det så illa... När jag tryckte på länken först kom det ingenting (mirror1) sen efter 10 min, så kom filen upp...

Permalänk
Medlem

Jag skulle kunan slänga upp en mirror om jag får ner filen först, fragzone verkar fan näst intill dött.

Permalänk
Medlem

Jaja... tankade i 2.5mb/s från FP.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9
Jaja... tankade i 2.5mb/s från FP.

100mbit eller ?