Permalänk
Avstängd

MSN Messenger 6.2

Någon som provat? kör med det just nu. Men jag märker ingen skillnad. Lite nya tillägg, men inget mer. Kan någon ge mig en logg på nya verren?

Visa signatur

-=XP-M 2400+=- -=Abit AN7=- -=9700PRO=- -=TW/WB 2x256[BH5]=- -=Antec True Power 550W=- -=Audigy2=- -=Maze 4@CPU=- -=Samsung 959NF[BNC]=-
-=Clock=250x10.5 | 11-2-2-2 [Sync][CPU Interface enable]=-

Permalänk

märker inte heller större skillnad... va ju snack om att den skulle bli skit bra med nya funktioner men men

Visa signatur

Phenom II X4 955 BE @ 4.0GHz - Corsair Vengeance 16GB - Gigabyte GA-990FXA-UD3 - Gigabyte HD6850 OC - Intel SSD 120GB - BenQ 24" Full HD - Fractal Design Define r2 Black

Permalänk
Medlem

Det ända jag har märkt är att när man skriver : ) = Glad smile... Så kommer den direkt upp i fältet där man skriver, istället för i rutan bland alla meddelanden. Det är inte värt att ladda ner enligt mig!

Permalänk

reklam i messenger

Hej, vill ha bort reklamen som rullar i nederkant, antar att det krävs lite proccessorarbete för att driva den... Någon som vet hur jag tar bort reklamen?

Visserligen så drar 6.2:an bara 1-2%(i nuvarande läge), inte mkt, men har en 900MHz celeron och jag behöver all kraft till spelet(kör Battlefield1942 kombinerat med messenger).

Mvh

/Peter

Ps. Kör 98SE

Visa signatur

"Huggormsyngel, hur skulle ni kunna säga något gott, ni
som är onda? Munnen säger vad hjärtat är fullt av."

Permalänk
Medlem

haha, orrka hålla på med 6.2 när man kan köra 4.7? :=)

Visa signatur

Mvh,
Vi i Sthlm!

Permalänk
Medlem
  • Launch Site renamed "Fun & Games"
    Shared Browsing Enabled for MSN Subscribers
    Minor : 'Real time' emoticon displaying when typing messages (e.g. : ) ->

  • whilst you type)
    Minor : Ability to hide the standard buttons at the top of the messenger window, ala MS Messenger
    Minor : Mobile grouping on the main pane; for mobile contacts they are grouped asides from normal contactsp

Permalänk
Medlem

Re: reklam i messenger

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dwäjn Äddy
Hej, vill ha bort reklamen som rullar i nederkant, antar att det krävs lite proccessorarbete för att driva den... Någon som vet hur jag tar bort reklamen?

"MSN Plus!" finns, där kan man ställa in en massa grejjer, akta dig dock för att råka kryssa i att du vill ha spyware på datorn under installationen (ganska lätt att göra det om man inte vet om det.)

Permalänk
Avstängd

Dwäjn Äddy: Varför kombinera MSN Messenger med spel :confused:. Annars: http://www.mess.be

Visa signatur

DDR, Beatmania & Pop 'n Music. For life.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Apanson
Dwäjn Äddy: Varför kombinera MSN Messenger med spel :confused:. Annars: http://www.mess.be

Fråga Microsoft?

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk

Hej igen!

Använder messenger för att prata(ljudkonversation) när jag spelar online... är det konstigt, bättre alternativa program?

4.7 var hittar jag det, finns ljudfunktionen i versionen ?

Okej, tack för länken till plus!

Armis: fattar inte ditt inlägg!?

Mvh

/Peter

Visa signatur

"Huggormsyngel, hur skulle ni kunna säga något gott, ni
som är onda? Munnen säger vad hjärtat är fullt av."

Permalänk
Medlem

Ventrilo fungerar mycket bättre till att prata med folk medans man spelar än vad det gör med msn messenger.

Visa signatur

003

Permalänk

Ok, men messenger funkade alldeles utmärkt när jag använt den...

Visa signatur

"Huggormsyngel, hur skulle ni kunna säga något gott, ni
som är onda? Munnen säger vad hjärtat är fullt av."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dwäjn Äddy
Armis: fattar inte ditt inlägg!?

Vad är det du inte förstår?
Det frågades vad som var nytt, och jag skrev vad som var nytt.

Permalänk

Ok, nu fattar jag iallafall... trodde att inlägget var till mig...

mvh

/Peter

Visa signatur

"Huggormsyngel, hur skulle ni kunna säga något gott, ni
som är onda? Munnen säger vad hjärtat är fullt av."