Half-Life 2D - Codename: Gordon

Permalänk
Medlem

det värkar inte som om att man kommer kunna ladda ner det utan steam, eller mistar jag mig?

Visa signatur

@gegoxaren på identi.ca
min personliga Blag ^_^
#python #cSharp #php #sqlite #freetard #loonix

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gego
det värkar inte som om att man kommer kunna ladda ner det utan steam, eller mistar jag mig?

dom har nog bara det som utgångspunkt för nerladdningen, dom lär säkert släppa de via andra ställen som vill hosta.

Permalänk
Hedersmedlem

Har dom släppt det för att folk ska bli "glada" nu när hl2 är så försenat

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ColtrasteN
Har dom släppt det för att folk ska bli "glada" nu när hl2 är så försenat

typ vad jag har hört var valve imponerade av codename gordon och ville därför sätta in det i steam

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Avstängd

nu är codename gordon släppt på steam bara att lira!

Permalänk
Testpilot

Tyckte det var skittråkigt, stryrningen påminde lite om soldat fast mycket kassare.
Ioförsig var det väldigt bra och snyggt gjort, inget B-spel på det viset.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Tyckte det var skittråkigt, stryrningen påminde lite om soldat fast mycket kassare.
Ioförsig var det väldigt bra och snyggt gjort, inget B-spel på det viset.

håller med, ingen save-point eller quicksave heller så man måste lira på en gång så då kan de ju inte va allt för långt heller eller så j*vligt jobbigt.
svårt oxo att träffa med kofoten. ne no var de mycke snack för sånt skitspel.

Permalänk
Medlem

Jag kan inte installera steam för att jag har Windows 2003 server kan inte nån lägga up det på rar som nån sa här ??

Visa signatur

P4 3.0 HT | 200 GB | 1Gb DDR 400MHz | Radeon 9800 Pro
RIP Heather O'Rourke 1975-1988

Permalänk
Medlem

Här har ni en torrent.

Visa signatur

Jag ser ner på folk som särskriver!

Permalänk
Medlem

Tyckte det var lite småkul faktiskt, nåt att göra när man inte känner för att spela nåt annat. Ska nog spela igenom det sen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Reza
Jag kan inte installera steam för att jag har Windows 2003 server kan inte nån lägga up det på rar som nån sa här ??

Steam funkar väll under windows 2003? Gör det för mig i alla fall :).

Permalänk
Medlem

Fan vad less jag blir!
Kom till sista bossen men fick inte ihjäl den eftersom det var "omöjlig" att klara av den, körde på medium.

Poäng: 25488

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

klarade det precis på medium. det är bara att plocka på sej all healing som kommer fram.

Visa signatur

[iMac 27" i5 2,8GHz 8GB Ram 1TB HDD 128GB SSD] [Macbook Air 11" 1,6GHz i5 2GB Ram 64GB SSD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Führer
men trooooligt ens haha vill du bete dig som en 10:åring får du vara utan haha

eller bar tanka de via dc lr nå sen va vet jag lär ju bara vara en exe fil lr nå.

Det är mer en principsak än något annat.

EDIT: Tack för torrent filen ozric!

Visa signatur

Love is a perky little elf dancing a merry little jig and then, suddenly, he turns on you with a miniature machine gun. -Matt Groening

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cempa
klarade det precis på medium. det är bara att plocka på sej all healing som kommer fram.

Kom ju nästan inga Healthpacks.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

inte, för mej kom det en del, granater ta mycket på stridern. måste säga att storyn är grym också, jakten på den försvunnena dimesionen (half-life 2d...3d!!)

Visa signatur

[iMac 27" i5 2,8GHz 8GB Ram 1TB HDD 128GB SSD] [Macbook Air 11" 1,6GHz i5 2GB Ram 64GB SSD

Permalänk
Medlem

Seg torrent. =/ Ingen som har nån snabbare?

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majestic XII
www.halflife2.net

Tack!

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem

Bah, kom till City17 men fick gameover precis. Orkar inte köra om allt igen City17 är sista va?

Visa signatur

must!

Permalänk
Medlem

Spelet är 2D. Det hackar.

Varför man använder flash när OpenGL/DirectDraw funkar bättre är mig en gåta. Speciellt när man kör i fast upplösning(vilket betyder att allt kan köras som förrenderade spritar).

Klarade ut det men dog fyra gånger på stridern pga att responsen från knapptryckningarna laggade efter ~1s. Det var värre på första bossen dock...

Visa signatur

[size="1"]Coder, Absynth Interactive
~ En köpt mod är knappt en mod alls ~ One software - one function(undvik bloat) ~[/size]

Permalänk
Medlem

Orkade inte klara City 17 bossen...

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem

Men ge er har ni inget vettigar för er så gå ut o kratta löv! det var banne mejj det sämsta jag har spelat på länga..

Permalänk
Glömsk

Rensad. Posta inga torrents till spelet tack.

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk

Oooo fixar det via steam nu..:) hoppas att det är kul...

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Kul spel, dock alldeles för kort enligt mig.
Att det hackade och fördröjningen vid hackningarna var mycket irriterande,
särskilt på bossarna där man måste vara snabb.
Bra spel i övrigt.

Visa signatur

"men när man e stamkund har finaste hytten, frukost på en michelineresturang, sen ingår d fika å allt, disco 00-05 party party å sen köpa kröki å dricka å sen röj röj hitta tjejer å ta me dom te hytten" -Niclas

Permalänk
Medlem

hackade inte för iaf, men det är nog inte konstigt, vad har ni för maskiner, ni som upplever hack

Visa signatur

[iMac 27" i5 2,8GHz 8GB Ram 1TB HDD 128GB SSD] [Macbook Air 11" 1,6GHz i5 2GB Ram 64GB SSD

Permalänk
Medlem

1200MHz Thunderbird. Såna här spel ska gå att köra på en 2-300:a om de är korrekt skrivna(för ett bra exempel testa "abuse")...

Visa signatur

[size="1"]Coder, Absynth Interactive
~ En köpt mod är knappt en mod alls ~ One software - one function(undvik bloat) ~[/size]

Permalänk
Medlem

Gissar på att det är var lika överskattat som HL2 :p. Var jävligt drygt att man inte kunde spara, men sen var det ju inte så långt heller.

Permalänk
Medlem

kan man köra online på det skulle vara roligt om man kunde köra på dne lilla bärbara man har extra hemma