Permalänk
Avstängd

chassi fötter!

Någon som vet var man kan hitta chassi fötter med
dioder i?!

Länka gärna!

Tack!

Visa signatur

"Hybrid-användare kör både Mac och PC"
"Nytt Sömn Rekord: 17 Timmar I Sträck"
"Folk är fan dumma"

Permalänk
Avstängd

Förmodligen tar du befintliga "fötter" och en dremel och leker loss med lite dioder och annat du vill stoppa i!

Visa signatur

DDR, Beatmania & Pop 'n Music. For life.

Permalänk
Avstängd

Nä, men d finns färdiga genomskinliga fötter med dioder i.
D e såna jag e ute efter!

Visa signatur

"Hybrid-användare kör både Mac och PC"
"Nytt Sömn Rekord: 17 Timmar I Sträck"
"Folk är fan dumma"

Permalänk

Kan ju vara bra att veta vilket chassi du pratar om?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem

SvenJohan: han undrar ju om vi vet något chassi som har lysnade fötter orginal. right out the box du vet...

edit: fin engelska där (?) men jag är trött

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Avstängd

Varför måste alla köpa färdigmoddat? det är ju varken snyggt eller unikt, ta ett par plexibitar och bygg dig ett par fötter med blåa leds i, dom kan du ju också lägga en frostad finish på så blir det nog finnemang ska du se...

Visa signatur

Registrerad: 2002-11-26
Http://www.norrlandsguld.nu - Om du vill vara dig själv för en stund
Uppför man sig som en idiot så är risken stor att man är en...

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nozzie
Varför måste alla köpa färdigmoddat? det är ju varken snyggt eller unikt, ta ett par plexibitar och bygg dig ett par fötter med blåa leds i, dom kan du ju också lägga en frostad finish på så blir det nog finnemang ska du se...

jo jag gillar inte färdigmoddat heller men nu frågar han efter det och då tycker jag att han ska få det

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Avstängd

Men om han nånsin ska lära sig att bemästra konstformen med att modda så är det bara att suga tag i verktygen och få sig lite blodiga nävar, man ska aldrig skjuta på saker och ting, det leder bara till att man blir lat. Det är i alla fall vad jag fått lära mig under min uppväxt.

Om ni envisas med att ha färdigmoddat så kan jag faktiskt inte hjälpa till, tyvärr...

Visa signatur

Registrerad: 2002-11-26
Http://www.norrlandsguld.nu - Om du vill vara dig själv för en stund
Uppför man sig som en idiot så är risken stor att man är en...

Permalänk

FuckTard: Jag håller på och bygger chassifötter med dioder i just nu faktiskt... kan lägga upp guide när allt är klart, så slipper du köpa färdiga, om det ens finns.

Visa signatur

[AMD Athlon64 4400+ ][Geforce 8800GTS][ASUS M4N-SLI]
[3x300gb i RAID0, 500 gig och en 74gb raptor = 1474 GB]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0REc
SvenJohan: han undrar ju om vi vet något chassi som har lysnade fötter orginal. right out the box du vet...

edit: fin engelska där (?) men jag är trött

Damn

Skyller på att jag inte druckit mitt kaffe än

Permalänk
Medlem
Permalänk

mina chassifötter passade inte..så blev så irriterad så ja knäckte de o satte in de 4 dioderna i hörnerna på datorn.. blev en fin effekt ändå...

allt har krånglat som ja har satt in :/
hddfläkt (ska passa i 3.15 plats lr va de är) mm right..får ha hddn snett så de drar massa platser

min laserbay.passa den? ne..satte man in skruvarna så stack den ut typ 5cm,

min aluminiumfläkt..passade skruvarna som kom med? nej, fick ta 2 stora o gänga i....

min andra chassifläkt som är dubbel.. passade den.. nepp. fick såga av en sak o sätta fast sen

ja..kanske inte tillhörde just den tråden men var gött o skriva av sig lite

Visa signatur

P4 3K Mhz - GFX 5,7K - 1,24K Ddr

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nozzie
...man ska aldrig skjuta på saker och ting...

Så om man blir attackerad av en björn och man har ett gevär så ska man inte skjuta björnen?

Visa signatur

Barton 2500+ @ 2430mzh (11*220 1.7 Vcore)| EpoX 8RDA3i | 2* 256 Twinmos Orginal (2.5-3-3-11) | Ati radeon 9600pro | HDD 80gb + 200gb | Windows XP Pro |

Permalänk
Medlem

tja, men tanke på hur rädd man skulle vara skulle man nog inte få
in en fullträff, och då blir björnen bara mer farlig... så du kan ha
en poäng där

Jag har blå fötter till mitt chieftec... fick av syrran :/ men jag har dom invikta under istället ^_^ lådan blir mindre stabil, men det ser ut som att jag har 4 lysrör under datorn

Permalänk
Medlem
Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem

jupp, utvikta ser dom hemska ut! men det kan jag väl inte säga hemma när jag fick dom i födelsedagspresent av min syrra :/ men som sagt, man ser inte att det är fötter om man kör dom invikta under lådan. Jag har exakt sådana som på den högra bilden...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av graffe-mannen
http://www.gtek.se/index.php?mode=item&id=1307&session=c01e26...

Jättefult om ni frågar mej...

Det gör vi inte.

Visa signatur

Barton 2500+ @ 2430mzh (11*220 1.7 Vcore)| EpoX 8RDA3i | 2* 256 Twinmos Orginal (2.5-3-3-11) | Ati radeon 9600pro | HDD 80gb + 200gb | Windows XP Pro |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Filman
Så om man blir attackerad av en björn och man har ett gevär så ska man inte skjuta björnen?

ett av dom få sätten att fly från en björn e att
1 klättra upp i ett träd.
2 att springa i nerförsbacke (för då slår han en kuller byta han har ju för långa bakbaen )
eller att springa och kasta saker omkring dig för då stanar han och "måste" lukta på dom så du e nog naken innan du e inne i stan

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av (ThE)[Snowman]
ett av dom få sätten att fly från en björn e att
1 klättra upp i ett träd.
2 att springa i nerförsbacke (för då slår han en kuller byta han har ju för långa bakbaen )
eller att springa och kasta saker omkring dig för då stanar han och "måste" lukta på dom så du e nog naken innan du e inne i stan

Då måste du vara riktigt bra på att klättra. Om en björn är 10 meter bort så hinner du nog inte klättra upp i ett träd. Om du ska springa får du springa över 60 km/h.

Visa signatur

Barton 2500+ @ 2430mzh (11*220 1.7 Vcore)| EpoX 8RDA3i | 2* 256 Twinmos Orginal (2.5-3-3-11) | Ati radeon 9600pro | HDD 80gb + 200gb | Windows XP Pro |

Permalänk

Du vet att björnar är bra trädklättrare va? Om du ska komma undan en björn i ett träd måste du nog hoppa mellan träden som en ekorre...
Att en björn skulle springa sämre än en människa i nedförsbacke tror jag inte häller på.
Att kasta saker hahaha, om en björn envisas med att springa efter dig så är du nog ganska så körd. För då måste han vara jävligt förbannad. Och du dör på typ ett slag (hela skallen din krossas om björnen får in en fin träff).

Nog snackat om björnar...

Jag tycker de genomskinliga fötterna var "overkill" om jag gjorde några så skulle jag ta originalfötterna och limma på en plexibit under som jag sätter nån LED i så det lyser runt om. Att hela fötterna ska lysa sådär tycker jag var skitfult. De passar ju inte in alls.

Visa signatur

i7 930 @ 3.8 | P6X58D-E | 6GB Corsair XMS3 | 2x R9280X | Intel SSD|
Dell UltraSharp 2707WFP | Logitech Z5500 | Logitech Illuminated | MIONIX Saiph 1800 |