Jag ska bli bäst på CS.

Permalänk
Medlem

Jag ska bli bäst på CS.

Att spela CS trots fingervärken......
Att knappra på tangentbordet, även om det gör ont...
Att besegra en annan nörd man aldrig tagit förut..
Att hacka mitt i natten...
Eller tidigt på morgonen...

De flesta människor är alldeles för normala för att göra det här, och det är dom många som slutligen står som vinnare...

Att bara forsätta chatta oavsett vad som händer, man kan tappa musen i golvet, få musarm, råka chatta med en tjej, det är inget jag fruktar....

Vad jag fruktar är att bli av med oskulden, att hitta en tjej och inte kunna sitta framför datorn dygnet runt nå mer och inte få chansen att vinna VM i CS....

Många av dom som hackar här nu kommer att ha blivit av med oskulden om 1år, några går inte ens på hacker träffar nå mer. Jag är inte en av dom, är du?

Jag bryr mig inte om att min mamma säger att jag är söt i pottfrisyren, eller att farfar tycker det är dags att jag blir full och sätter på en halvmullig rugguggla, för vad vet dom? Det är bara jag och väääldigt få av er som förstår mig.

Att passera alla gränser och säga "jag bryr mig inte om jag dör okysst, jag tänker forsätta bära mina tjocka brillor!"

Om jag blir finnigast på Lan:en, så vad? Skitsnack säger jag, då hittar jag en annan träff där alla har mer finnar än mig

Jag är liten, klen, ja, absolut ingenting, MEN jag SKALL bli NÖRDIGAST, SNABBAST MED MUSEN, och ALLT!

Det är inte Hur mycket ram-minne datorn har, eller hur fula hängslen jag har eller något annat som kommer ta mig dit, det är endast min brinnande passion för PC:en och ett ansikte full av pormaskar som kommer ta mig dit.

Vi ses där, på LAN:en!

Everyone can be average, BE A GEEK!!!

Copy & Paste från annat forum

Visa signatur

Prescott 3.0 GHz :: 512MB DDR :: Radeon 9800 PRO 128 mb TV-OUT :: 80GB Hitachi :: ADI AD1980 SoundMAX 6-channel ::

Permalänk
Medlem

^^
Lite småkul, eller?

Permalänk
Medlem

ok

Visa signatur

DFI Lanparty Ultra-D :: x2 4400+ :: x1800XT 512MB :: Corsair TWINX2048-3200C2 ::

Permalänk
Medlem

jag blir ju mörkrädd

Visa signatur

jaha?

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja se var du tog det där ifrån, det måste vara där nördarna föds, eller?

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Haha... Jadu skön kille som vill leva i sin egna lilla CS värd

Visa signatur

Stolt Piratpartist!

Permalänk
Medlem

Nej det är taget från ett träningsforum som heter kolozzeum (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum) Det enda är att att han har bytt ut ett par ord eftersom det egentligen handlar om en killes träning.

Visa signatur

Martin Emanuel Persson

Permalänk
Medlem

Kunde varit en riktigt hjälte.

Permalänk

got...to..fight..it...no..stupid..comments....must..fight..it!!

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Hoppas inte du menade allvar.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Lamt att inte skriva källa

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Det där var nog bland det skummaste jag läst.. rymling från något mentalsjukhus?

Permalänk
Medlem

ehm... jaha.. det hära var ju..

Permalänk
Medlem

Så tycker jag också! (Fast tvärt om )

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jakoob
http://elefant.mine.nu/fuldjur.gif

hahaha...den är såååå söt

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem

hehe såg en sån där utanför mitt fönster igår natt vid tre tiden!

Visa signatur

Svarar du på ett inlägg, Citera mig!, tack!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The hax boss
annors kan de va illa och läs orginalet oxå!!!

Va?

Permalänk
Medlem

<<< Säkert ???
Själv såg jag>

Permalänk
Medlem

=/

Visa signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Cooler master hax
Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Permalänk

Men fan vad bra det hade vart om man lade all tid som man sitter vid datorn på att träna istället.

Permalänk
Medlem

Barn...

Visa signatur

System: Intel Pentium 2.4GHz (533) | Abit BE7 | 768Mb DDR | 6600GT | MX500
Jag har reserverat mig för felstavningar och/eller har fel i nåt jag säger.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Skulle gärna vilja se var du tog det där ifrån, det måste vara där nördarna föds, eller?

föds?
nördar respawnar.

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)

Permalänk

Haha... tyckte det lät sinnesjukt när jag läste den omgjorda versionen men orginalet var ju helt galet. Finns det verkligen folk som är så sinnesjuka?

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Ingen risk att författaren kommer att förlora oskulden iallafall

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Fattar inget

Visa signatur

Oldtimer :)

Permalänk
Medlem

läskigt!