World of Warcraft tråden!

Permalänk
Medlem

Fan, man måste vara 18 år. =/

Permalänk
Medlem

Jaha, då har man skrivit upp sig som beta-testare. Skumt, står att jag har 766mb RAM när jag körde deras datorkontrollerings-grejs, ska vara 768mb egentligen. Hoppas dem inte bryr sig.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av qrulos
Fan, man måste vara 18 år. =/

So? Jag betatestade spel innan jag var 18 år. Skriv att du är äldre, dom kollar inte direkt i folkbokföringen.

Visa signatur

Error 412: Precondition Failed - You need to use a real browser in order to view this signature!

Permalänk
Medlem

Heh, dumt med dendär activeX grejen. Min dator är trasig för tillfället, registrerade med syrrans bärbara, vilket inte är någon rolig historia. Hur fungerar "only one registration per household"? Jag måste väl för guds skull kunna regga min stationära?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fesoj
Heh, dumt med dendär activeX grejen. Min dator är trasig för tillfället, registrerade med syrrans bärbara, vilket inte är någon rolig historia. Hur fungerar "only one registration per household"? Jag måste väl för guds skull kunna regga min stationära?

Den är bra anser jag. Då dom kan se ärligt vad folk har. Annars hade alla skrytigt och sagt en massa. Men sämre läge för dom som inte har hela datorer. Men du har ju tre veckor på dig att fixa datorn så. OCh dom tar inte först till kvarn.

Permalänk
Medlem

Egentligen är det ganska bra att ha en halv kass dator som ingen annan har, för då kanske de vill ha med en sån dator för att kolla om det funkar på den och då är det större chans att man kommer med! kanske.....

Permalänk
Medlem

Jo, tänkte med det. Alla lär ju ha en barton 2500+, 512 ddr och radeon 9600 och omkring den prestandan, tror man har större chans att komma in med något mera speciellt. Menmen, den här datorn är 2600 celeron, 256mb och okänt skräpgrafikkort. hehe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fältkoma
Tror att man bara får ladda ner ActiveX om man använder IE och att man får fylla i formuläret om man använder en annan webläsare.
Jag höll nämligen på att fylla i datorinformationen när jag blev osäkerpå vad jag hade för ljudkort(med Firefox). Medan jag letade rätt på vad jag hade så läste jag här och blev orolig som ni så jag tog och började om i IE och stängde av popup-blockern. Då kom man inte till sidan där man skulle fylla i datorinformationen utan till en sida där man skulle acceptera att man skulle ladda ner ActiveX.

Stämmer, testat att regga med både Firefox och IE. Med Firefox får man fylla i själv vad man har medan IE startar den ActiveX grejen som kollar upp automatiskt.

Permalänk
Medlem

Min polares dator har exakt vad system requirements är, han lär nog ha ganska stor chans att komma med ifall de går på system reqs.

Visa signatur

"Bästa sättet att få ett arbete att verka svårt, är att skjuta upp det" - Winston Churchill

Permalänk
Medlem

Reggade mig från min dator på jobb nyss "den har typ mini req"
Reggar mig när jag kommer hem sedan och sen åker jag hem till mina föräldrar och reggar mig på min brors dator.

Om det då är 1/3 som kommer med så borde jag komma med

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

Wicked, stog att jag hade 2x processorer. Är nog HyperThreading som spökar.

Visa signatur

Oldtimer :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smewt
Så, hur lång tid kan det dröja innan man vet om man är med nu då? Ska man behöva vänta i 3 veckor till signup är klart?

För US betan tog det väll ca 1-2månader innan dom gick ut med beta konton efter att signup hadde slutat.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av qrulos
Fan, man måste vara 18 år. =/

Nej, du väljer bara 13-17 (om du inte är ännu mindre ) och ber dina föräldrar trycka på "accept"-knappen :p.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coca
För US betan tog det väll ca 1-2månader innan dom gick ut med beta konton efter att signup hadde slutat.

Tror inte det tar så lång tid nu , eftersom detta är mer en stresstest och det mesta ska vara klart.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

Tror gör man i kyrkan!

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk

tja signupen varar ju i 5 veckor och sen är det ju blizzard.

Permalänk
Medlem

Jag registrerade mig med min BBB mejl, nu är saken den att BBB har blockat port 25, alltså finns det en chans att jag inte kommer få mitt mejl? Jag menar, jag kan inte ens skicka ett mejl till mig själv, utan att det kommer fram ett error:

Det gick inte att skicka meddelandet på grund av att servern inte accepterade avsändarens e-postadress. Avsändarens e-postadress är rejvvern@bredband.net. Ämne 'hej!', Konto: 'pop.bredband.net', Server: 'smtp.bredband.net', Protokoll: SMTP, Serversvar: '553 Authentication is required to send mail as <rejvvern@bredband.net>', Port: 25, Secure (SSL): Nej, Serverfel: 553, Felnummer: 0x800CCC78

Om jag inte ens kan ta skicka mejls från och till mig själv, hur skall jag då kunna ta imot mejls från andra som t ex blizzard?

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lord Kurgaz
tja signupen varar ju i 5 veckor och sen är det ju blizzard.

3 veckor, sen står det även att strax efteråt det får man svar.

Permalänk
Medlem

SMTP är utgående och den är spärrad men POP är ingående ej spärrad så du kommer kunna få ditt mail.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem

Ska man få nåt mail direkt efter regg? STår det något viktigt i det mailet? (bekräftande eller så)

Permalänk
Medlem

Någon som kan svara här om man får något direkt efter sin registrering, för jag anmälde också min bredband.net mail.

Permalänk

jag har då inte fått nåt

Permalänk
Medlem

inte jag heller....

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

Man får väl mailet efter sign up-tiden är slut? Alltså om 3 veckor?

Visa signatur

must!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hocce
Man får väl mailet efter sign up-tiden är slut? Alltså om 3 veckor?

OM du kommit med ja

Visa signatur

Snart 30 och fortfarande nörd!

Permalänk

Då var det gjort! Och nej jag har inte heller fått något mail. Nu är det bara o vänta..

Visa signatur

"Har du glömt bort att Splinter Cell är tråkigt och att Metal Gear Solid piskar det som en läderintresserad tysk från Bayern?"

Permalänk
Medlem

Borde man inte åtminstonde få ett mejl som bekräftar registreringen, personuppgifter o.s.v. ?

Visa signatur

|A64 3200+ @ 2211MHz| |MSI K8N FSR| |1024MB Corsair CMX512-3200XL 2-2-2-5| |Galaxy 6800GT 256MB 370/1000| |Zalman 7000A|
|Realtek AC'97| |560 GB HD| |Antec TruePower 430W| |3DMark05/03/01 - 5115/12326/22320| |Aquamark - 62723|

[i]- WoW -[/i]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gen
Borde man inte åtminstonde få ett mejl som bekräftar registreringen, personuppgifter o.s.v. ?

NEJ ni får inte mail! Enda gången ni får ett mail är om ni blir antagna.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coca
NEJ ni får inte mail! Enda gången ni får ett mail är om ni blir antagna.

Okej då.

Visa signatur

|A64 3200+ @ 2211MHz| |MSI K8N FSR| |1024MB Corsair CMX512-3200XL 2-2-2-5| |Galaxy 6800GT 256MB 370/1000| |Zalman 7000A|
|Realtek AC'97| |560 GB HD| |Antec TruePower 430W| |3DMark05/03/01 - 5115/12326/22320| |Aquamark - 62723|

[i]- WoW -[/i]

Permalänk

helskotta. kommer vara borta hela sommaren nu, och då kommer jag inte kunna spela betan alls under den tiden.. men det e lugnt har ju signat upp, och det ligger ett speciellt mail i min inbox när jag kommer tillbaka och då blir man ju glad :D:D

Visa signatur

Snart 30 och fortfarande nörd!