tillhör du Hyggliga klubben?

Permalänk
Medlem

tillhör du Hyggliga klubben?

Alltså.. jag lackar..
jag köpte ett ATI raedon 9800pro (128mb) till min dator men jag klarar inte ens cs..
Fps:en går från 5-100 t.o.m när jag står still och inget rör sig.. så är det med alla spel.. jag gissde att det var nått mupp program som stod och varva processorn hela tiden för processorns fläkt varvar upp och kör på högvarv när jag spelar och ibland även när jag inte gör nått..
jag kör adaware men den hittar inget..
jag har win2k SP4 med alla security patcharna..
bifogar bilden och ja.. ni ser sjävla..

vafan är det som hatrar mig och stör mig med mitt fridfulla datoranvändande?

Visa signatur

All your base are belong to us

Permalänk
Medlem

Vilken bild? Kollat efter virus? Installerat alla drivrutiner ordentligt? AGP? DMA?

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk
Medlem

bilden finns på 2:a inlägget.. samma namn
Det är agp kort ja

Visa signatur

All your base are belong to us

Permalänk
Permalänk
Medlem

när du spelar multitaska till windows och
tryck ner ctrl +alt+del så borde du se om det är något program förutom cs.exe & "systemets vänteprocess" som tar nån cpu process.

Visa signatur

E8400,Scythe Ninja Plus B,Gigabyte GA-P35-DS3,4Gb Corsair PC6400,LeadTek GeForce 8800GT 512MB,WD6400AAKS 16MB 640GB,Pioneer DVR-215,Antec P182,NesteQ NA4501 450W,

Permalänk
Hedersmedlem

Låser och hänvisar till denna tråd istället.
- http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=30887...

*tråd låst*

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |