Hur öppnar jag mitt tangentbord för modd?

Permalänk
Medlem

Hur öppnar jag mitt tangentbord för modd?

Hejsan! Jag tänkte modda mitt tangentbord och byta lysdioderna till blåa. Jag försökte öppna upp det och kolla storleken på dem, jag skruvade upp alla skruvarna och lyckades ändå inte dela på det, vet någon hur man gör? eller har någon ett som kan testa och lyckas och sedan förklara hemligheten för mig innan jag bryter söndet det?

Tack på förhand!

//Rickard Needle Andersson

Det är ett Microsoft Natural Keyboard Pro , bild finns i "Hur öppnar jag mitt tangentbord" under "Kringutrustning - Mobilt"

Permalänk
Medlem

troligen är det bara någre "klämmor" så jag tror att det skulle gå ifall du drar upp den..
går det att sära lite på delarna?

sen är 80% säkert att det är 5mm dioder

Permalänk
Medlem

är 90% säker på att våld löser problemet
är 50% säker på att det är 3mm

Visa signatur
Permalänk

kolla efter skruvar under klistermärken

Permalänk
Medlem

Våld löser alla problem så det e bara att slita och slå lite så delas den så småningom

Visa signatur

A64 Venice 3000+@2655Mhz || Asus A8N-E || A-Data PC3200 2x512 || Geforce 6600GT || WD Raptor 74Gb
3DMark 01: 22xxxp. 3DMark 03: 86xxp. 3DMark 05: 4xxxp. SuperPI: 34sec
www.thorsteinar.se

Permalänk
Medlem

Jag är 73,8 % säker på att det är ytmonterade lysdioder, men jag kan ju ha fel.

Visa signatur

A+ Certified Professional

Permalänk
Medlem

Jag är 100% säker att många chansar. Det beror ju på hans tangentbord vad det är för sort. Jag har ett där det är ytmonterade små saker o ett med lite större. Sedan hur du får delat på det så är det ofta någon skruv på undersidan, det är det iaf på mitt men det varierar också väldigt....

Permalänk
Hedersmedlem

Korspostning är inte tillåtet.

*Tråd låst*

Visa signatur

Nämen hej!