Permalänk

de här och hl 2 lär bli dom 2 bästa spelen detta år

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeliMastah
de här och hl 2 lär bli dom 2 bästa spelen detta år

F.E.A.R.
Release Date
March 1, 2005

Preliminärt dessutom.

Permalänk
Medlem

aaaah.. *dreglar* vill spela och känna hur GF4 kraften jobbar med att få spelat att flyta.. aaah

Visa signatur

"I happen to be the man who wrote the code, but Bill made it famous"-David Bradley (Mannen bakom ctrl-alt-delete)

Permalänk
Medlem

Doom3...uselt ? Hur kan man säga så?

Visa signatur

|A64 3200+ @ 2211MHz| |MSI K8N FSR| |1024MB Corsair CMX512-3200XL 2-2-2-5| |Galaxy 6800GT 256MB 370/1000| |Zalman 7000A|
|Realtek AC'97| |560 GB HD| |Antec TruePower 430W| |3DMark05/03/01 - 5115/12326/22320| |Aquamark - 62723|

[i]- WoW -[/i]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gen
Doom3...uselt ? Hur kan man säga så?

ehm. låt mig försöka förklara detta för dig.. för att det är uselt.. enformigt.. långtråkigt..

men men bara min tanke..

Visa signatur

"I happen to be the man who wrote the code, but Bill made it famous"-David Bradley (Mannen bakom ctrl-alt-delete)

Permalänk
Medlem

kan någon säga mig vad som är så läskigt med filimerna?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minus
ehm. låt mig försöka förklara detta för dig.. för att det är uselt.. enformigt.. långtråkigt..

men men bara min tanke..

Jo, lika mycket som min tanke är att Doom3 faktiskt är ett riktigt läskigt och bra spel. Olika åsikter helt enkelt.

Sen är det svårt att jämföra det med F.E.A.R. då vi inte ens spelat spelet än. Dock verkar F.E.A.R ha det som kanske Doom3 saknar.

Visa signatur

|A64 3200+ @ 2211MHz| |MSI K8N FSR| |1024MB Corsair CMX512-3200XL 2-2-2-5| |Galaxy 6800GT 256MB 370/1000| |Zalman 7000A|
|Realtek AC'97| |560 GB HD| |Antec TruePower 430W| |3DMark05/03/01 - 5115/12326/22320| |Aquamark - 62723|

[i]- WoW -[/i]

Permalänk

Vart hittar man filmerna?

Visa signatur

Ursäkta att jag stavar dåligt, du får gärna rätta mig!

Permalänk
Medlem

gamespot.com
dock måste du registrera dig som medlem men det går snabbt att ladda ner iaf

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minus
aaaah.. *dreglar* vill spela och känna hur GF4 kraften jobbar med att få spelat att flyta.. aaah

Jag ser redan framför mig hur de hackar

nä fyfan, man får ta o sälja massa onödiga saker man har hemma och skaffa sig ett ordentligt grafikkort..

Filmisarna: http://www.gamespot.com/pc/action/fear/media.html

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gen
Jo, lika mycket som min tanke är att Doom3 faktiskt är ett riktigt läskigt och bra spel. Olika åsikter helt enkelt.

Smaken är som baken.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anubis
Smaken är som baken.

Yea, yea, nu lämnar vi Doom3 och snackar vi om F.E.A.R. istället.

Visa signatur

|A64 3200+ @ 2211MHz| |MSI K8N FSR| |1024MB Corsair CMX512-3200XL 2-2-2-5| |Galaxy 6800GT 256MB 370/1000| |Zalman 7000A|
|Realtek AC'97| |560 GB HD| |Antec TruePower 430W| |3DMark05/03/01 - 5115/12326/22320| |Aquamark - 62723|

[i]- WoW -[/i]

Permalänk
Medlem

Jag kan ju säga som såhär, de tlär vara roligare än doom3, då bla för att det går att se något utan hat ha gamman på max

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk

Filmerna var lika läskiga som en död geting.

Visa signatur

R.I.P. Dimebag Darrell

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Slabbefusk
Filmerna var lika läskiga som en död geting.

TOKI?? SÅ läskig är ju knappast en död geting

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Slabbefusk
Filmerna var lika läskiga som en död geting.

shit.. tycker du döda getingar är läskiga :'(

..
men dra hem högupplösta filmer å se helskärm inte dom där små sakerna får ju ingen känsla då .. doh

Visa signatur

"I happen to be the man who wrote the code, but Bill made it famous"-David Bradley (Mannen bakom ctrl-alt-delete)

Permalänk
Medlem

Jag hoppas de har ficklampor på sina vapen i F.E.A.R. Jag stör mig väldigt mycket på att man bara kan gå omkring med en vanlig ficklampa för att se nåt, sen måste man växla till ett vapen när man ser ett monster.

Permalänk

"Jag vet! Jag bygger upp skyhöga förväntningar om ett spel som kommer om 1-2 år och jämför grafiken med doom3"
Allvarligt! Med tanke på hur långt fram i tiden spelet ligger och det lilla vi sett kan vi inte dra NÅGRA slutsatser. Spelet kan vara hur långtråkigt, enformigt, kort, förutsägbart som hellst.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fear The Llama
"Jag vet! Jag bygger upp skyhöga förväntningar om ett spel som kommer om 1-2 år och jämför grafiken med doom3"
Allvarligt! Med tanke på hur långt fram i tiden spelet ligger och det lilla vi sett kan vi inte dra NÅGRA slutsatser. Spelet kan vara hur långtråkigt, enformigt, kort, förutsägbart som hellst.

har sett igenom filmen ett par ggr redan nu och tröttnar aldrig
hittills verkar spelet vara grymt iaf.. lite max payne/the matrix blandat med lite horror.
bättre att vara positiv än negativ

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk

Tycker bara att folk kräver så sjukt mycket av spel nu för tiden och har alldeles för höga förväntningar på det. "Doom sög, Far cry sög men HL2 och FEAR komme bli så jäkla bra!"
Tyckte både Far Cry och Doom 3 var väldigt bra spel så jag är nog om någon den som i slutendan kommer upskatta spelet då jag inte förväntar mig mer än vad som är möjligt för speltillverkarna att göra.