Permalänk
Medlem

Kolla hit alla med ADSL!

Ni med problem med att uppladdningarna slöar ner nerladdingarna i tex DC/Odc ska nog kolla in CfosSpeed som går att ladda ner på sidan http://www.cfos.de/download/download_e.htm så slipper ni använda bandbredsbegränsare som Netlimiter!

Permalänk

Nice.. ska testas.

Visa signatur

Main: Intel i7-9700K | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair Vengance 16GB 3200mhz | ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING | Asus GeForce GTX 1080 Ti ROG Strix Gaming OC | Asus ROG Swift PG329Q 32"

Permalänk
Medlem

humm laddat ner de och instalerat va fasen gör de :S

Permalänk

Jag får bluescreen med felmeddelandet "IRC_NOT_LESS_OR_EQUAL" när jag installerar programmet.

Permalänk
Hedersmedlem

Programmet eller filen har redan nämnts flera gånger här på forumet, sök så ser du det.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DiAMONDBlacK
Jag får bluescreen med felmeddelandet "IRC_NOT_LESS_OR_EQUAL" när jag installerar programmet.

Kan vara för att du har win98 och laddat ner xp/2000 installationen

Permalänk
Medlem

Nyfiken på om nån testat programmet och kört något testprogram med det har svårt att tro att det skulle snabba upp min wifirouter-modem telia 8/1 lina?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FIKAPAUS
Nyfiken på om nån testat programmet och kört något testprogram med det har svårt att tro att det skulle snabba upp min wifirouter-modem telia 8/1 lina?

Finns redan minst en lång tråd om detta program här på forumet så med en liten sökning finner du svaren på dina frågor.

/H

Visa signatur

I can explain it for you, but I can't understand it for you
R.I.P Bijan - Vila i frid du lilla hustomte

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av M14
Kan vara för att du har win98 och laddat ner xp/2000 installationen

Man får inte en bluescreen med ett sådant meddelande om man kör win98

Den gamla CFosSpeed-tråden: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=31071...

Visa signatur

"to conquer others is to have power, to conquer yourself is to know the way"