Var ska jag köpa min dator?

Permalänk
Medlem

Var ska jag köpa min dator?

Hej!

Hade tänk köpa en ny dator från någon internetbutik eftersom
det inte finns någon bra datoraffär där jag bor :/ Har ni några förslag på bra internetbutiker? förutom datorbutiken och komplett. Hade tänkt att bygga ihop min dator själv så jag behöver bara delarna.

Permalänk
Medlem

Delarna kan du ju köpa löst även från datorbutiken och komplett.
Annars finns ju också www.alina.se och www.acp.nu

Visa signatur

Internet är som ett stort bibliotek, men med en full bibliotekarie.

Permalänk
Medlem

Ihopplock brukar bli billigast om man prispressar och köper från två-tre olika butiker (de lägre priserna väger upp fraktkostnaderna, speciellt om man handlar från t ex ACP som har fri frakt på allt som överstiger en tusing i inköpspris.
Jag kommer att köpa saker från ITbutikken (bra på lagring), Komplett samt ACP.

Lycka till!

Visa signatur

Pedant.

Permalänk
Medlem

Okej ITbutikken är inte de en dansksida eller blandar jag ihop den med en annan sida? tack för hjälpen iaf!

Permalänk

Re: Var ska jag köpa min dator?

Edsbyn e inte det nära till sth? (10mil)
Köp i ngn butik nära dig - även om det kan vara lite dyrare - så rekommenderar jag det

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Falconer
Hej!

Hade tänk köpa en ny dator från någon internetbutik eftersom
det inte finns någon bra datoraffär där jag bor :/ Har ni några förslag på bra internetbutiker? förutom datorbutiken och komplett. Hade tänkt att bygga ihop min dator själv så jag behöver bara delarna.

Visa signatur

AMD 3000 64 X 800PRO 256MB

Permalänk
Medlem

(sk)Itbuttiken är usla på service i händelse av strul, finns många trådar om det redan. Köp från någon som har bättre service...

Duedate

Permalänk
Medlem

Näe det är en liten bit längre. ca: 30 mil
Ja det vore nog det bästa, men vet inte om någon bra butik i närheten :/

Okej. Då blir det inte därifrån iaf!

Tror jag nästan ska beställa från acp.nu.
Någon som har några erfarenheter därifrån?

Permalänk

För allt i världen säger jag bara köp INTE på SIBA, elgiganten eller nåt sånt jävla skit rent ut sagt. Om man börjar titta i deras burkar som borde vara bra, med tanke på priset, runt 16000 kr så ser man att de sitter det sämsta skit grafikkort i. Enda anledningen till att köpa i en sån affär är att man vill slösa pengar och få skit.

Visa signatur

VadVetJag?