Permalänk
Avstängd

Behöver bild till Forum

Hej! Jag håller på med ett forum och söker en snygg logga till det. Bakgrundsfärgen är #FFC0CB (Rosa) och jag skulle behöva en bild med helst blå text, men andra färger går också bra, bara dom passar ihop med den färgen. (Helst någon nyans av blå, eftersom allt annat kommer bli blått). Jag har gjort några bilder själv, inget avancerat då jag inte är så duktig på photoshop. Bifogar dom, om jag nu får det att fungera...(Tydligen inte!)

Visa signatur

1 3 3 7

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Jag är webbdesigner och skapar gärna en enkel logga till dig. Maila mig på danniee@hotmail.com med all nödvändig information.

Visa signatur

[b]Krigsforum.se - En värld i brand[/b] < > Historia, Modern Politik & Kombatantsnack. Kaotiskt men kul.

Permalänk

lägg bilderna här, så kan de som vill göra ett alternativ som du kan välja mellan"... ; )

Permalänk
Medlem


Ptja, det är svårt när det enda man vet är bgfärg och att den ska vara blå (är du säker på rosa och blått btw?).. du kanske kan ge namn (typ DaForumZ), storlek (typ 600x130), stil (typ stilrent/flashigt/hiphopish), osv ?

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Avstängd

haha fan va dum jag är ibland

Namn: LAN Portalen
Storlek: Lagom stor, jag körde med 300x100 men någon storlek större kanske blir bättre, jag vet inte riktigt, gör gärna flera storlekar om ni har möjlighet till det. Stil...? INTE hip-hop
Nämen jag vet inte riktigt vad jag ska svara på det, LAN Portalen är ett ställe där folk samlas för att prata i forumet samt att informera de andra medlemmarna om var det är lan. Så stil får ni ta någon som passar.

Visa signatur

1 3 3 7

Permalänk
Medlem

Hoppas du får upp forumet snart

Visa signatur

ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Asus 4070 OC| Ryzen 7800X3D | 32GB Corsair 6000Mhz CL30 | EVGA G2 750W | Fractal Design Define R6

Permalänk
Avstängd

Ja det hoppas jag också Jag söker fortfarande bilder till det, så om någon har lust att göra någon/några bilder så tar jag emot dem med glädje

Visa signatur

1 3 3 7

Permalänk
Medlem

Jag skulle kunna göra en i paint im du vill

Visa signatur

ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Asus 4070 OC| Ryzen 7800X3D | 32GB Corsair 6000Mhz CL30 | EVGA G2 750W | Fractal Design Define R6

Permalänk
Avstängd

Nej tack, jag ser hellre att någon med Photoshop gör en förresten bakgrundsbilden skulle kunna vara något mellan grå och vit också, typ ljusgrå...antingen det eller rosa, något som passar. Ge mig bara hexa-koden till den färgen ni använt som bakgrund...

Visa signatur

1 3 3 7

Permalänk
Medlem

Kan du inte pilla själv ?? Testa alla hexa koder som fins

Visa signatur

ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Asus 4070 OC| Ryzen 7800X3D | 32GB Corsair 6000Mhz CL30 | EVGA G2 750W | Fractal Design Define R6

Permalänk
Avstängd

Att göra en ljusgrå färg är inte mitt problem , vad jag vill ha är en bild med den bakgrundsfärgen!

Visa signatur

1 3 3 7

Permalänk
Medlem

Men gör en själv då ?? Så svårt kan det inte vara ?

Visa signatur

ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Asus 4070 OC| Ryzen 7800X3D | 32GB Corsair 6000Mhz CL30 | EVGA G2 750W | Fractal Design Define R6

Permalänk
Avstängd

Fortfarande ingen? Ingen som kan tänka sig att göra en eller kanske flera olika att välja på?

Visa signatur

1 3 3 7

Permalänk
Medlem

Kan ju inte direkt säga att jag gillar bakgrundsfärgen, gjorde dock en helt vanlig text med en border runt.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av retyle
Fortfarande ingen? Ingen som kan tänka sig att göra en eller kanske flera olika att välja på?

  • Du vill ha en rosa och blå sida.

  • Du har ingen sida att visa.

  • Ingen vet om du ens kommer orka ha kvar sidan när den är färdig.

Det kanske ändå finns folk som vill göra en logga, men många av de som är bättre på det avstår nog...

Visa signatur

Python-IRC på svenska: #python.se

Permalänk
Avstängd

Den var snygg, Kniff! Har du lust att fixa en likadan bild med kanske lite mer blå på texten och ljusgrå bakgrund? skulle vara schysst! Tack

Visa signatur

1 3 3 7