Permalänk
Permalänk
Medlem

Re: Rome: Total War guld

Citat:

Ursprungligen inskrivet av n00bJONTE
http://www.gamespot.com/news/2004/09/13/news_6107216.html
:):):)

:D:D:D:D

Permalänk
Medlem

Yes ! Fan att jag behöver pengarna till ett nytt nätagg från Tagan.

Visa signatur

❤️ Aruba, EdgeRouter, HPE, macOS & Armbian

Permalänk
Medlem

Det rullar i rätt riktning!

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk

sitter och glor på screenshoots utav spelet nu och bara skakar på huvet åt att det verkar så bra.....om allt stämmer(allt jag läst,den spelglädje jag fått utav demot,det jag sett)så blir detta a dream come true för mej!
aldrig längtat så här mycket efter ett spel förut och jag tror faktiskt inte man kommer få en sån där besvikelse kännsla man har fått tidigare när man har testat ett spel man sett fram emot.
mer än rätt...guld ska det fan ha:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

O jag längtar.

Permalänk
Medlem

Yeassah!

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

nu ska jag se till att romarriket aldrig faller ^^

Permalänk
Medlem

Fan va skoj!

Visa signatur

Prescott 3.0 GHz :: 512MB DDR :: Radeon 9800 PRO 128 mb TV-OUT :: 80GB Hitachi :: ADI AD1980 SoundMAX 6-channel ::

Permalänk
Medlem

Sådär, bokat och klart

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kurre
nu ska jag se till att romarriket aldrig faller ^^

se upp för brutus bara(om han nu finns med i spelet):D

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Blir att beställa nu då! Ett spel att se fram emot! (Mer än andra... plus att det kommer när det är utlovat! Hinner nog njuta av det många timmar innan detta forum fylls med gråt över HL2! =

Permalänk
Medlem

Något jag skulle vilja ha med i spelet är möjligheten att linka på spelet på strategikartan, även om det kanske skulle gå slött så vore det värt det.

Visa signatur

X2 3800+ A64 Manchester (10*240, 2400 mhz 1.55v), MSI K8N NEO 2 Platinum, 2048 mb Corsair TwinX 3200C2 (2.5-3-3-8, 200 mhz, 2.75v), AIW X800XT (544/544), 74 gb Raptor, 250 Seagate, Tagan 480w

Permalänk
Medlem

Jag såg i Rome: Total War demo tråden att det fanns någon form av modd till demot som möjliggjorde att man kunde spela som romare.

Men nu så är totalwarcenter.com nerstängt och därmed kan jag inte få tillgång till modden.

Kan någon länka till något annat ställe där man kan få tillgång till modden.