Permalänk
Avstängd

har beställt com hem 8000 mbit

som sagt har jag beställt det nu. nu undrar jag vad ni tycker. var det smart eller dumt. kommer jag kunna ladda ner mycket snabbare än på min 1000 mbit nu på tex bittorrent osv osv. mvh Nela04

Visa signatur

jag gillar glass!!!!!

Permalänk

asså de låter väl ganska självklart? sen är det kilobit , inte megabit.

Visa signatur

[- MSI K8N Neo2 Platinum ¤ AMD64 3200+ Winchester ¤ 2x1GB PC3200 A-DATA ¤ 6800LE ¤ 2x36GB Raptor Raid0 -]

Permalänk
Medlem

Lyckans ost som får 8000 MBIT
;P

Visa signatur

i7 920 @ 4.4 Ghz - HT On | HD5870 | Vertex SSD | Thermochill 120.4 - Heatkiller 3.0 - EK5870 | Silverstone TJ07
TJ07 WeeMaan Edition :D

Permalänk
Medlem

För det första som sagt, kbit inte mbit...
För det andra skriver du bara den här tråden för att skryta om ditt 8 mbit som de flesta i Sverige kan få numera så det är ingen bragd.
För det tredje kan du väl räkna ut själv att det kommer gå fortare.

"kommer min amd64 3800+ funka med doom 3?"...

Permalänk

Tack för infon, själv så har man haft 10Mbit nu i 2år.....så....ja.....om det är skryt du är ute efter så ligger du efter hur som helst.

Känns som vi alla bryr oss så här mycket |-| hur snabbt du kan ladda från bittorent....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MikeyMan
För det första som sagt, kbit inte mbit...
För det andra skriver du bara den här tråden för att skryta om ditt 8 mbit som de flesta i Sverige kan få numera så det är ingen bragd.
För det tredje kan du väl räkna ut själv att det kommer gå fortare.

Sorry om det var otrevligt men fattar inte såna här trådar. "kommer min amd64 3800+ funka med doom 3?"...

Kommer counter-strike flyta på min fx-53a som ja ska köpa?

Visa signatur

i7 920 @ 4.4 Ghz - HT On | HD5870 | Vertex SSD | Thermochill 120.4 - Heatkiller 3.0 - EK5870 | Silverstone TJ07
TJ07 WeeMaan Edition :D

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WeeMaan
Kommer counter-strike flyta på min fx-53a som ja ska köpa?

Vad har du för dator i övrigt? Är det den som står i din signatur?

nela04 : Det är inte säkert att du kommer kunna ladda fortare om du har snabbare lina, beror ju på hur snabb lina den du laddar av har.

Visa signatur

∞ Not my cup of tea ∞

Permalänk
Medlem

Re: har beställt com hem 8000 mbit

Citat:

Ursprungligen inskrivet av nela04
som sagt har jag beställt det nu. nu undrar jag vad ni tycker. var det smart eller dumt. kommer jag kunna ladda ner mycket snabbare än på min 1000 mbit nu på tex bittorrent osv osv. mvh Nela04

Har oxå beställt Com hem 8000 nu och känner mig även jag lite osäker på om det lever upp till förväntningarna!! Bara att vänta och se antar jag.

Till Er som sitter hela dagarna och spyr galla över dem som råkar skriva lite fel, skaffa ett liv och sluta skriva här tack!

/LoA

Visa signatur

[Intel C2D Q6600] [MSI P35 Neo] [4GB RAM] [1 WD Raptor X 150GB] 2 x Seagate Barracuda 200GB] [PNY Geforce 8800GTX] [NEC-ND3500] [Antec Sonata] [Silent Giant 420 Watt] [19" Samsung TFT] [Windows Vista Ultimate]

Permalänk
Medlem

Re: Re: har beställt com hem 8000 mbit

Citat:

Ursprungligen inskrivet av LoA
Har oxå beställt Com hem 8000 nu och känner mig även jag lite osäker på om det lever upp till förväntningarna!! Bara att vänta och se antar jag.

Till Er som sitter hela dagarna och spyr galla över dem som råkar skriva lite fel, skaffa ett liv och sluta skriva här tack!

/LoA

Ööh va? Att han skrev fel var inget vi klankade ner på utan (iaf jag) påpekade bara att han skrev tråden för att skryta vilket en jävla massa andra gör. Ett liv har ja för övrigt.

Permalänk

Han/hon kan ju också vara en nybörjare som vill ha råd?
ganska mycket som tyder på att han/hon inte visste så mycket

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PappaBaloo
Han/hon kan ju också vara en nybörjare som vill ha råd?
ganska mycket som tyder på att han/hon inte visste så mycket

Jag håller med, börjar tröttna på folk som bara gnäller och hackar på andra i forumet..

Visa signatur

Amd Phenom II X4 965, Ati HD5870, 8gig ddr3 , Revodrive samt Intel ssd

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tuppfarmen
Vad har du för dator i övrigt? Är det den som står i din signatur?

nela04 : Det är inte säkert att du kommer kunna ladda fortare om du har snabbare lina, beror ju på hur snabb lina den du laddar av har.

Ursäka att jag var otydlig borde skrivit att det var ironi, trodde dock folk skulle förstå det, speciellt om dom läste texten jag citera från.
Nåja my mistake

Visa signatur

i7 920 @ 4.4 Ghz - HT On | HD5870 | Vertex SSD | Thermochill 120.4 - Heatkiller 3.0 - EK5870 | Silverstone TJ07
TJ07 WeeMaan Edition :D

Permalänk

Helvete va besserwissers med attitydsproblem det finns här då, om ni inte klarade av att läsa alla bokstäverna i vad som skrevs i det första inlägget så frågade personen vad ni tyckte, inte vad ni ville kärringgnälla på.

Så förbannade omoget att bara gnälla utan att ens försöka att hjälpa eller svara ordentligt, personen ville "skryta" ??? Även om det ÄR så, ska man itne ens kunna skriva och visa vad man kommer få och vara glad för det??? isf tycker jag det är fruktansvärt konstigt att det står en herrans massa om vad man har för processor, vad man har för minne osv osv i sin dator, vill ni att man ska kärringgnälla på det oxo???

EDIT: Grattis till din 8Mbit förresten, jag glömde säga det.

Visa signatur

När andra slår med nävarna, slår jag med häpnad!!!

Permalänk
Medlem

Beställde min igår fick den klockan 7 i morse funkar klockrent *Ger en kaka till personalen på comhem*

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk

Du har möjligtvis inte ett litet rum jag kan hyra? För 8000 Mbits låter onekligen bra!

Du kommer antagligen att märka av hastighetsändringen, men det beror som alltid på var du tar ner information ifrån.

Visa signatur

***
**
*

Permalänk
Avstängd

ville inte skryta eller nåt, frågade bara eftersom jag är okunnig i detta område men en sak kan jag sägga till er: ni kan suga min feta kuk nu skryter jag verkligen

Visa signatur

jag gillar glass!!!!!

Permalänk
Medlem

Eller så beställer du Bostream som jag har gjort. Pga att BBB hade inga lediga platser där jag bor.. Men Bostream är ett bra val nu för det blir senare BBB so är bäst av alla

Visa signatur

HP Pavilion dv5-1095eo