Permalänk
Medlem

Thermaltake shark

http://www.thermaltake.com/xaserCase/shark/silver/silver.htm

ser ju riktigt bra ut
120 fläktar, uttagbar moderkortsplåt, tumskruvar, gott med hårddiskplatser

bara utseendet som man inte kan tycka om

Permalänk
Medlem

Tycker faktiskt det ser helt ok ut :). Mycket finare än de gamla varianterna. Damier eller vad den sista av Xaser3 chassina hette :D.

Visa signatur

tomt

Permalänk
Medlem

Set betydligt fulare burkar än den ändå. Var ju mer eller mindre bara sidan som inte var en fröjd för ögat

Visa signatur

Two wrongs don't make a right but three lefts do.

Permalänk
Medlem

Om man kan köpa en sån med en vanlig sidodörr utan fönster så vore den klockren

Permalänk
Medlem

Re: Thermaltake shark

dom gör dom bättre och bättre

Permalänk
Medlem

INGET SLÅR TT TSUNAMI

Visa signatur

GA-Z97X-GAMING 3 | Core i7 4790K 4,0GHz | BallistiX Sport 16GB | Gigabyte GeForce GTX980 G1 4GB | Crucial MX100 256GB+512GB SSD | Fractal Design Define R5 | EVGA SuperNova G2 850W | CM Nepton 240M

Permalänk
Medlem

Mycket intressant.

Står i valet om ett chassi som ska ersätta min gamla trogna HX08, och än så länge har det stått mellan TT Tsunami och Silverstone TJ-05 men nu måste jag nog ta med den här i funderingarna

Visa signatur

Min andra dator är en IBM 709
If there was hope, it must lie in the proles, because only there, in those swarming disregarded masses, eighty-five percent of the population of Oceania, could the force to destroy the Party ever be generated.

Permalänk
Medlem

damn, thermaltake är inte helt värdelösa på att göra chassin verkar det som :]

Permalänk

nytänkande!! skulle kunna blivit ett sånt om man inte redan hade beställt lianli v1100

Visa signatur

utför custom lackeringar å graffix

Permalänk

Är det där ett datorchassi, eller ett otätt akvarium?

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem

VAD ÄR FELET PÅ MIG!? Jag tycker ett tt är snyggt, Hjälp! Nu måste jag tvätta ögonen med tvål.

Permalänk
Proffsmoddare

Jag ser minsann en väldigt positiv utveckling hos TT dom börjar ju faktiskt att producera riktigt snygga lådor, först Tsunamin och nu denna. Måste ha blivit någon obalans i något kosmiskt kraftfält

ps
utan den sidoplåten hadde chassit verkligen varit klockrent.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

afan, gött chassi.. men som sagt, lite små flummig sidopanel!

Visa signatur

[Antec 1200][Corsair TX650W][Asus P5Q-E][Intel E8400][2x2GB Corsair XMS2 PC6400][Sapphire HD4850 512Mb][Zerotherm NV120]

Permalänk
Medlem

Vad kommer priset ligga på i sverige och när kommer den till butiker?

Permalänk
Medlem

Måste säga att jag diggar chassit stenhårt, synd att det inte är ett fulltower

Permalänk
Medlem

Fint när kommer det säljas i sverige

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Sidan på chassit ser ut att vara sponsrad av en viss hamburgerkedja. Annars var det snyggt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av isecore
Mycket intressant.

Står i valet om ett chassi som ska ersätta min gamla trogna HX08, och än så länge har det stått mellan TT Tsunami och Silverstone TJ-05 men nu måste jag nog ta med den här i funderingarna

Ta silverstonen
stilren plus väldigt bra kylning

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mackan86
Vad kommer priset ligga på i sverige och när kommer den till butiker?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Fint när kommer det säljas i sverige

På shg.biz hemsida står det att de förväntas att finnas på lagret 2004-11-04 samt att priset kommer ligga på 1.338,00:-

Permalänk
Medlem

najs ett sånt skall jag köpa

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Jag ser minsann en väldigt positiv utveckling hos TT dom börjar ju faktiskt att producera riktigt snygga lådor, först Tsunamin och nu denna. Måste ha blivit någon obalans i något kosmiskt kraftfält

ps
utan den sidoplåten hadde chassit verkligen varit klockrent.

Modda

Sharken såg verkligen trevlig om inte jag redan hade haft en Tsunami hade det blivit en sån.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Gillar Tsunami mer. Har aldrig gillat TT chassin men.

Permalänk
Medlem

Ska fan köpa det chassit, övergrymt i svart ju
Det är väl aluminium ?

Visa signatur

[Antec 1200][Corsair TX650W][Asus P5Q-E][Intel E8400][2x2GB Corsair XMS2 PC6400][Sapphire HD4850 512Mb][Zerotherm NV120]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av piddan
Ska fan köpa det chassit, övergrymt i svart ju
Det är väl aluminium ?

Eftersom det väger 6.8 kg bör det vara aluminium eller väldigt tunn plåt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Magn0lia
Måste säga att jag diggar chassit stenhårt, synd att det inte är ett fulltower

citerar från hemsidan "Shark- Full Tower Aluminum Chassis Series"

Helt klart det snyggaste TT chassit än så länge. Detta kan till och med jag tänka mig att köpa, priset var dessutom inte heller så farligt.
Håller med wolverine...det är en mycket possitiv utveckling av TT hoppas de fortsätter i denna riktning.

Visa signatur

[Amd 2500+ @ 3200+] ¤ [Abit NF7] ¤ [1024 ddr @ 400 mHz] ¤ [Radeon 9600 pro] ¤ [Maxtor diamond max 160Gb] ¤ [Lain li PC 60]

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=3916792...

Permalänk

det var faktiskt rätt ok för att vara tt... vettigt med mobo tray, hårddiskracket och 120mm fläktar

Permalänk

Det var ju grymt snyggt!

Permalänk
Medlem

Jag lider av "chassi-val"
Just nu lutar det mot antingen tsunami eller denna sharkien.
Det jag mest lider av är oron av att den kommer låta en massa eller att burken blir för varm (ska inte öveklocka eller nåt iofs).
nån som har lust o leda mig lite?

Permalänk
Medlem

wooow.. det där skulle man ju kunna tänka sig köpa

Visa signatur

"I happen to be the man who wrote the code, but Bill made it famous"-David Bradley (Mannen bakom ctrl-alt-delete)

Permalänk
Medlem

mjo, en vändning för tt