Ny mus från Logitech

Permalänk
Medlem

En ergonomisk tegelsten. Enda fördelen med musen vad jag ser är att man inte ser ljudet ifrån den. Iaf fem knappar kan plockas bort samt göra musen mindre.

Logitechs "Cordless Mouse" är en trevlig mus. Fördelen med den är att den inte lyser och nackdelen är att den har kula så det blir att städa ibland, men kula har jag left med i 10 år nu så det är inget problem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fluffy
En ergonomisk tegelsten. Enda fördelen med musen vad jag ser är att man inte ser ljudet ifrån den. Iaf fem knappar kan plockas bort samt göra musen mindre.

Logitechs "Cordless Mouse" är en trevlig mus. Fördelen med den är att den inte lyser och nackdelen är att den har kula så det blir att städa ibland, men kula har jag left med i 10 år nu så det är inget problem.

Meningen med musen är att den ska ha många knappar och därför kunnas användas med fjärrkontroll. Så din kritik är rätt så omotiverad.
Logitech har ju andra möss som har färre knappar.

Total_Cu: Sex månader? Då är det nästan värt att köpa musen

Permalänk
Medlem

Åhh! Vill ha! *Dräggel*

Permalänk
Medlem

Trådlösa möss är inget för mig
EI 3.0 enda valet

Permalänk
Medlem

nästan lite sugen o byta ut min mx700 nu

Permalänk

Bättre att köpa en normal mus och en separat fjärrkontroll. Alla kommer leta efter musen i sängen hela dagarna och vara förbannade för att de köpte "multimediamusen".

Visa signatur

Ingenting försvinner, allt finns kvar!

Permalänk
Medlem

hm enl mej så verkar Mx1000 var ett bättre val, iaf till mej själv

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem

Sladd tack

Visa signatur

,( ,( ,( ,( ,( ,( ,( ,(
`-' `-' `-' `-' `-' `-' `-' `-'

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tuffejalle
. . .Alla kommer leta efter musen i sängen hela dagarna och vara förbannade för att de köpte "multimediamusen".

Känns som om det bor ett småsnuskigt skämt i den här meningen...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Knappar är ju alltid trevligt kanske. Frågan är om alla skickar events så man kan använda alla knappar med hjälp av evrouter t.ex. Sen så måste den ju vara skön.

Får hoppas att den kommer till typ OnOff så man kan känna på den lite.
Kanske även fråga om man kan få lämna tillbaka med bruten förpackning, om man förklarar varför före.

Visa signatur

"..make the move over to a rackmount case, because rackmount cases get you chicks.."
-- Routermonkey

Permalänk
Avstängd

Jag säger inte att den är ful, men den påminner om en skosula.

Visa signatur

[ Athlon 1466 @ 2714Mhz / Zalman 7000b-CU ][ Abit NF7-S 2.0 @ 261FSB ][ 2*512MB KHX3000 BH-5 @ 2-2-1-5 1:1 (MemTest) ]
[ ATi 9800PRO @ 500/405Mhz Kylning
][ Win2003 Server Enterprise Edition ] [ Catalyst 4.12beta/nForce 2.45 ]
[ 3DMark2001: 20658P][ 3DMark2003: 7246p ][ Super-Pi: 39s ] ----- AMD San Diego/Venice FAQ! - Posta 3DMark05 resultat här!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iori yagami
wtf?!

precis...
fulaste jag har sett

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av budbrain
Sladd tack

Som mus ja men inte som fjärrkontroll

Kör på med mina sladdade MX500 och Dual Optical Från Loggi, Dual Optical borde nytillverkas igen, tycker jag iaf...

Visa signatur

| ASUS P5W DH Deluxe | Intel C2D E6600 | 4GB Corsair DDR2 6400 | Gainward 7950GX2 1GB | Raptor 74GB (system) + 1.7TB (lagring) |
| Samsung 20" Wide TFT | Hyundai L90D+ | Plextor 708A | Nec 3520A | Logitech MX518 | Enermax 550W |
| Laptop: 2.0GHz | 1GB | 6800go | 17" Wide 1920x1200 | DVD-RW | 4618 3DMark05 | (Dell Ins 9300) Dell 9300-Tråd

Permalänk

SNYGG

Visa signatur

(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Martin Nordgren
Som mus ja men inte som fjärrkontroll

Kör på med mina sladdade MX500 och Dual Optical Från Loggi, Dual Optical borde nytillverkas igen, tycker jag iaf...

Jag kör fortfarande dual optical, funderar på att byta upp mig Fast nu är handen så van den *ler*. Det som var/är sämst med dual optical är att vissa är känslig för underlaget, därför blev jag tvungen att köpa en Everglide Giganta Optical Smoke (aning oskön).

Permalänk
Medlem

Perfekt! Äntligen en mus som inte bygger på designen från MX500, den har en kant vid lillfingret som är enormt jobbig. Nu kanske man kan kasta MX300:an och byta upp sig.

Visa signatur

Captain Awesome

Permalänk
Medlem

man lär komma åt alla dom där knappar rätts så ofta.. den är lite väl överdriven !?!1

Permalänk
Medlem

6 Månader är väl lite för mycket för att vara sant väl???

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Nästa mus de släpper kommer säkert bli kanonbra. Skulle jag köpa en mus idag så skulle jag överväga en Mx510.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hentai-san
Perfekt! Äntligen en mus som inte bygger på designen från MX500, den har en kant vid lillfingret som är enormt jobbig. Nu kanske man kan kasta MX300:an och byta upp sig.

Kant vid lillfingret? Har jag aldrig märkt på min mx500... dock så ligger mitt lillfinger på musmattan och släpar.

Visa signatur

Light travels faster than sound. Is that why some people appear to be smart before they speak?
It's a big rock. I can't wait to tell my friends. They don't have a rock this big.

Permalänk
Medlem

Påminner om en phaser från Star Trek.

Kan man sätta den på stun?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kerberos
Kant vid lillfingret? Har jag aldrig märkt på min mx500... dock så ligger mitt lillfinger på musmattan och släpar.

Det finns en kant iaf på högra sidan som närmast gör ont när jag använder MX500 och efterföljarna en längre stund, väldigt irriterande då det är skitbra möss annars.

Visa signatur

Captain Awesome

Permalänk
Medlem

Logitech saknar saknar verkligen smak. Något fulare får man leta efter, även om det mesta är fult i Logitechs sortiment.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

,( ,( ,( ,( ,( ,( ,( ,(
`-' `-' `-' `-' `-' `-' `-' `-'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av budbrain
http://home.no/buddis/usb500hz.html

"DO NOT FOLLOW THIS GUIDE WITH SP1 INSTALLED (or without sp)"

Så tipset funkar inte alls, oavsett om man har sp1 eller inte?

Visa signatur

//Alex
"Non-cooperation with evil is as much a duty as cooperation with good"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoboDuCk
"DO NOT FOLLOW THIS GUIDE WITH SP1 INSTALLED (or without sp)"

Så tipset funkar inte alls, oavsett om man har sp1 eller inte?

du läste inte raden innan?

"500hz USB MOUSE IN WINXP SP2"

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är för få knappar nästan.
Det är riktigt skönt att bara kunna sitta och styra allt med musen, att bara luta sig tillbaks och inte behöva slänga omkring med pekaren eller den andra handen i onödan. Fast man blir lite förslappad kanske..
Ska fundera på att skaffa en sån här, i alla fall som ett komplement till min mx500. Synd att den är aningen ful, men inte helt misslyckat.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Delreich
du läste inte raden innan?

"500hz USB MOUSE IN WINXP SP2"

aså en noob fråga vad blir det för skillnad om jag gör det som länken säger???

Visa signatur

*im back from out of space to bash your sorry asses *