Har ni spelat no one lives forever 2?

Permalänk
Avstängd

Har ni spelat no one lives forever 2?

Det är det bästa spelet jag kört på länge!
En blandning mellan kill bill och austin powers med lite bond.
Helt sjukt bra humor med underbar musik! ahh

Permalänk

Jo jag spela det för ett par år sen)kom väl ut 2002?)..jag tyckte det var rätt dåligt dels på grund att jag aldrig fick ljudet att funka tillfredställande=)

Visa signatur

[Core 2 Duo E6700][Asus P5B iP965][4GB PC6400][POV8800GTS 640MB][Thermaltake Soprano DX][Tagan 580W Easy connect]

Permalänk
Avstängd

Testa demot eller köp det, kostar 99kr. Sjukt bra spel, jag är så glad över att det gick bra för tillverkarna och att de nu tillverkar F.E.A.R.

Permalänk
Medlem

Själv tycker jag ettan är bättre, men tvåan är också bra.:)

Visa signatur

[Stationär] Intel Core 2 Duo E6600 | 2x1024Mb RAM | 8800GTS 640MB | 1230GB HDD | Samsung 206BW @ 1650x1080 | Windows XP x64 - Ubuntu 7.10
[Bärbar 1] Intel Core Duo T2300 | 2GB RAM | ATI X1400 | 80GB HDD | 15.4"-widescreenskärm @ 1280x800
[Bärbar 2] AMD Sempron 3300+ | 1024MB RAM | ATI X200 | 60GB HDD | 15.4"-widescreenskärm @ 1280x800

Permalänk
Medlem

tvåan är riktigt underhållande

Visa signatur
Permalänk
Medlem

jag spelade igenom det 2002 nån gång och det var grymt roligt
grafiken är det inget fel heller

väntar på en 3:a

Visa signatur

Kass DATA

Permalänk
Medlem

Ettan tyckte jag var ännu skönare faktiskt men tvåan var också bra. Ett riktigt skoj spel med små roliga händelser lite här och där.

Visa signatur

||Vanligt sunt förnuft är inte särskilt vanligt ||

Permalänk
Medlem

Ett av dom bästa spelen som finns

Visa signatur

Intel P4 3Ghz - 1Gb DDR400 Dualchannel - Asus GF6800GT 128Mb- Seagate 160Gb - LG 12x DL DVD-RW - Acer AL1714 17" TFT @ 14ms

Permalänk

Bara kört ettan faktiskt, det var i alla fall grymt bra.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zimon
Testa demot eller köp det, kostar 99kr. Sjukt bra spel, jag är så glad över att det gick bra för tillverkarna och att de nu tillverkar F.E.A.R.

49kr med äkta dvdfodral

Permalänk
Medlem

jag tycker att båda spelen är så jävla bra, älskar den prima humorn

Permalänk
Medlem

Älskar det här spelet! Lätt en av världens bästa singleplayerspel! Älskar humorn, grafiken och KÄNSLAN. Har spelat igenom det 3ggr och skrattar fortfarande...

Permalänk
Medlem

Håller med de som tycker att ettan var bättre, tvåan var (enligt mig) en mindre bra uppföljare, ettan hade verkligen känslan, banorna i tvåan var sega och tråkiga, jag spelade igenom tvåan mest för humorns skull (behöver jag nämna skotten?).

Skulle ställa mig tveksam till att köpa trean ifall den kom ut...

Men vafan, originallåten till spelet är bland det skönaste på länge dock!

/Morleon

Visa signatur

Ah...min älskade Lenovo budget bärbar med Dual-Core! Spöar vilken Celeron / Atom vilken dag som helst i veckan!

Permalänk
Avstängd

Ok, inte spelat ettan får testa.

Permalänk
Medlem

Har också kört igenom 2:an för inte så länge sedan. Helskön humor. Banorna i början är dock lite tråkiga.

Feta, franska mimare med tommy-guns eller feta snubbar i blå pyjamas. Rätt komiska dräkter har HARM's underhuggare iaf.

Kommer nu ihåg "trehjulingsjakten" på den där franska dvärgen, hehe.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 | 4x8GiB 18-20-16-36-52-2T DDR4-3400 | MSI B450-A Pro Max AGESA 1.2.0.7 | Sapphire RX 480 Nitro+ OC 8GiB | Crucial MX500 500GB | PNY CS900 2TB | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung PM961 512GB | Scythe Kamariki 4 450W

Permalänk
Medlem

kom på en sak till:

Man kan ju lyssna på samtalet mellan 2 personer då kan man få sig ett gott skatt

Visa signatur

Kass DATA

Permalänk
Avstängd

Ja, ska försöka ge en skön beskrivning på det. Kill Bill möter Austin powers i en gränd medans Deus Ex samtalar lite smått med James Bond i fönstret ovanför.

Permalänk
Medlem

Riktigt härligt agent spel som utspelar sig på typ 70-talet.

Jag gillade 1an och 2an mycket bra spel!

Testade en 3a också där man jobbade för HARM hmm det heter Contract Jack tror jag.

Det tillhör serien och e typ likadant fast man spelar som en helt annan person då mycket kul det också.

Man börjar fastspänd i en stol där 2 personer slår en...ja riktigt kul spel helt enkelt.

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk
Hedersmedlem

Ettans första level är en riktig klassiker då man skall hålla idioten till ambassadör vid liv.

Synd att tvåan inte hade en bra början det tog mig ett halvår bara att vilja komma förbi skräpet.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM