Det ULTIMATA spelet! (bild)

Permalänk
Medlem

Planetside är ju ett FPS-RPG, fast det är ju iof MMO. Annars så har vi nåt som heter Purge

Visa signatur

Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av midiland
Onekligen trevligt, STALKER är ju exakt som du beskriver, tror förövrigt STALKER kommer bli världens bästa spel, FarCry för nöja sig med andra plats när STALKER släpps.

FarCry är idag det bästa FPS spelet som gjorts, finns inget FPS spel som ens är i närheten av att hota FarCry, inte ens HL2 och det är inte ens släppt! HL2=Doom3=överhypat tönteri av stora mått mätt.

HL2=inte släppt->fördömma HL2=Snacka om saker man inte vet något om=löjligt tönteri

Men spelar du igenom HL2, återvänder och har samma åsikt så tror jag dig nog

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingen
Problemet med sådana spel blir ofta att grafik och utseende prioriteras medan storylinen och spelglädjen blir lidande, men om jag hittar ett RPG-FPS som kombinerar ex. Fallout 2's enorma spelglädje med en bra FPS-upplevelse skulle jag inte tveka att köpa det.

Vampiers: TM Bloodlines

Visa signatur

Programmer is an organism that turns coffee into software.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RakooN.se
Tycker iof att det skulle va roligare med ett MMORPFPS(puh!) men svagheten med det är att det inte alltid blir samma välbyggda och grafiskt snygga värld som man kan åstakomma i ett som inte är MMO-

Jag är säker på att det kommer komma ett sånt här spel med tiden. Mvh

Det görs ett sådant som använder Source-motorn. Kommer dock inte ihåg namnet. Wasteland eller något i den stilen, Fallout inspirerat.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anubis
Det görs ett sådant som använder Source-motorn. Kommer dock inte ihåg namnet. Wasteland eller något i den stilen, Fallout inspirerat.

Det enda falloutinspirerade spelet jag kan komma på är The Fall: Last days of Gaia. Sedan kommer ju Vampires bygga på source motorn, men det är väl knappast det du menar?

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem

om det skulle vara som på bilden så skulle det vara mkt kul

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pluxor
vore kul, tror dock att grafiken på ett sådant spel blir rätt dålig eftersom en så pass stor bana måste laddas in i minnet så kommer det gå åt flera GB minne om varje träd ska bestå av 10000 polygoner..

Far Cry, Morrowind....är det spel du känner till måntro?

Visa signatur

CCNA sedan juni 2006

Permalänk

Stalker?
Planetside?
De är de enda jag kan tänka på just nu

Permalänk
Medlem

FPS look, RPG feeling = Morrowind
Grymt spel måste jag säga...

Visa signatur

HP Pavilion dv5-1095eo

Permalänk
Permalänk

Levling är det värsta som hänt spelvärlden... iallafall all levling utanför singelspelandet.

Permalänk
Medlem

Jag säger bara : Vampire The Masquerade - Bloodlines
FPS/RPG - Oh Yeah Baby!

Permalänk
Medlem

Väntar på S.T.A.L.K.E.R det kommer troligtvis bli grymt bra

Visa signatur

Gula tankar sover bäst

Permalänk

CS ska det va allt annat kan dra =p!!

Bara sköjja det verkar jävligt kul med ett sådant spel :>!

Permalänk
Medlem

Tibia

Det ända jag tänker på nu e Tibia Tibia och Tibia