Worms Forts: Under Siege

Permalänk

Worms Forts: Under Siege

Nån som testat det nyaste tillägget till denna underbara serie av spel? Worms har nästan sin egen genre inom spelvärlden tycker jag. Grafiken i WF: US är uppenbart samma som i Worms 3D men konceptet verkar vara förnyat till en viss del. Man ska bl.a. bygga upp sina egna fort här och på detta vis kunna taktikera på ett annat sätt.

Jag har inte själv hunnit testa det än men kommer högst sannolikt att göra det inom en nära framtid. Återstår att se om det fyller mina förväntningar.

http://www.wormsforts.com/

Permalänk

Jag blev ganska sugen på att testa detta spel, kommer ihåg att jag körde Worms 1 för ett antal år sedan och det var riktigt kul. Härligt att dom fortfarande gör nya worms spel.

Visa signatur

∞ Not my cup of tea ∞

Permalänk

Om du inte har spelat ett enda spel i serien sen ettan så har du gått miste om en hel del.

Permalänk
Musikälskare

De e till PC right?

Är flummig

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
De e till PC right?

Är flummig

Finns till PC, PS2 och XBox.

Permalänk
Medlem

suuuuuuuuuug!:):}

Permalänk
Medlem

Det är ju inte direkt någon skillnad än Worms 3D. Det är ju det med att bygga ett "fort" (igentligen är det bara stora väggar man sätter upp)

Sen kan man köra med special vapen på dessa väggar och uppgraderar man väggarna så får man tillgång till bättre, starkare vapen.