FABLE - XBOX! Hjälp mig snabbt!

Permalänk
Medlem

FABLE - XBOX! Hjälp mig snabbt!

Vad ska jag göra? Står på arenan.. döda eller skona whisper? Har aldrig haft sån beslutsångest...

Visa signatur

It's nice to be important but it's more important to be nice. Posse!

Permalänk
Medlem

om jag förstår spelet rätt utav filmerna så kan man antingen vara god eller ond (eller mitt i mellan men hur kul är det ) så utgå från det

Visa signatur

citera om du vill få svar.

Permalänk
Medlem

Klart som fan du ska döda han!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Döda henne nu ... ångrar det fan .. men orkar inte spela om från förra saven.. suck..
har aldrig haft dåligt samvete för ett spel förrut.. aja.. får försöka bli god igen! =D.. de goda vinner alltid i längden eller hur var det??

Visa signatur

It's nice to be important but it's more important to be nice. Posse!

Permalänk
Medlem

Har du kört Star Wars: KOTOR? Också ett spel där man kan få riktiga skuldkänslor

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!
...And justice for all!

Permalänk
Medlem

Förlåt

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fick du nåt för att döda henne? Jack snackade ju om nåt pris?

Jag skonade henne, men fick då inget pris, förutom massa fame.

Visa signatur

7 tycker jag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GodZilly
Fick du nåt för att döda henne? Jack snackade ju om nåt pris?

Jag skonade henne, men fick då inget pris, förutom massa fame.

Jag fick bara 10 000 guld... Kunde jag ju klarat mig utan .. och alla blev svin arga på mig.. framför allt whispers brorsa... han vart inte alls glad..

EDIT: OFFTOPIC.. men ändå topic.. samma spel i alla fall någon som vet vad som krävs för att lyfta svärdet ur stenen vid templet..? Jag har bara en level kvar på physical i alla fall .. Kanske ska få fullt där? Känns som det är physical jag ska ha oxå .. kanske köra någon will samtidigt? Har inte kört will nånting nästan .. bara dubbla pilar till pilbågen..

Visa signatur

It's nice to be important but it's more important to be nice. Posse!

Permalänk
Medlem

Vart har ni beställt det?
*vill oxå spela*

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spanXen
Jag fick bara 10 000 guld... Kunde jag ju klarat mig utan .. och alla blev svin arga på mig.. framför allt whispers brorsa... han vart inte alls glad..

EDIT: OFFTOPIC.. men ändå topic.. samma spel i alla fall någon som vet vad som krävs för att lyfta svärdet ur stenen vid templet..? Jag har bara en level kvar på physical i alla fall .. Kanske ska få fullt där? Känns som det är physical jag ska ha oxå .. kanske köra någon will samtidigt? Har inte kört will nånting nästan .. bara dubbla pilar till pilbågen..

SPOILERS!

Du måste ha max health,physique och toughnes för att kunna dra upp svärdet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chaos
SPOILERS!

Du måste ha max health,physique och toughnes för att kunna dra upp svärdet.

Okej.
Tack!

Skulle vart kul med en Fable tråd.. skriva lite tips och tricks..
Jag har en fråga med en gång.. Ska jag lägga i augusment (stavning?) nu i början? Eller ska jag spara allt till de bättre svärden? Får man många fler augusments senare i spelet kan jag ju lika gärna slösa och sätta i nu på en gång.. Jag har en flame och en piercing

Visa signatur

It's nice to be important but it's more important to be nice. Posse!

Permalänk
Medlem

Har en fråga, är det någon som vet vart man hittar halsbandet som Lady Grey vill ha?

Visa signatur

AMD64 3200+ Winchester | Abit Av8 3rd Eye | WD Raptor 74GB
"There is no justice as an angry mob justice"

Permalänk
Medlem

Hackar spelet för er där inne i staden (I början av spelet)? Som om den går ner från 60 fps till 20?

Visa signatur

DFI Lanparty Ultra-D :: x2 4400+ :: x1800XT 512MB :: Corsair TWINX2048-3200C2 ::

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spanXen

Skulle vart kul med en Fable tråd.. skriva lite tips och tricks..
Jag har en fråga med en gång.. Ska jag lägga i augusment (stavning?) nu i början? Eller ska jag spara allt till de bättre svärden? Får man många fler augusments senare i spelet kan jag ju lika gärna slösa och sätta i nu på en gång.. Jag har en flame och en piercing

Det bästa svärdet i spelet har augmentations inbyggt från början, och man får ganska många, så du kan nog 'slösa' på dom ifall du vill, utan att skjuta dig själv i ryggen.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ulmix
Har en fråga, är det någon som vet vart man hittar halsbandet som Lady Grey vill ha?

Oakvale säger tjejen som känner Lady Grey. Sen väl i Oakvale så går du till gravplatsen och tjuvlyssnar lite...

Visa signatur

7 tycker jag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xaixon
Hackar spelet för er där inne i staden (I början av spelet)? Som om den går ner från 60 fps till 20?

Har inte märkt av något själv. Såfall endast när det är väldigt många personer samtidigt.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gelantious
Har inte märkt av något själv. Såfall endast när det är väldigt många personer samtidigt.

Spelet har inte hackat en enda gång för mig och jag har spelat igenom spelet två ggr snart.

Permalänk
Medlem

men var har ni köpt spelet då ????
EDIT:
Eller aha, nu vet jag ni har chippade boxar antar jag... inget vi får uttala oss här om dock...

Visa signatur

| 8700K | ASUS Z370-F STRIX | Deepcool 240 EX | G.Skill Trident Z 16GB 3000Mhz | ASUS GTX 1080 Strix | SAMSUNG 970EVO 500GB | Evga 1600W P2 | ACER XB271HU | NZXT H440W |

Permalänk
Medlem

1. För det första så finns det garanterat folk som inte har spelat det och blir därmed SPOILADE. Sätt en Spoiler varning i rukbriken.
2. Hela spelet bygger ju på sådana beslut.
3. Spelet har en tendens att hacka, KRAFTIGT med mycket folk på skärmen, Dvs i vilken stan som helst.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Citat: Oakvale säger tjejen som känner Lady Grey. Sen väl i Oakvale så går du till gravplatsen och tjuvlyssnar lite...

Men om man Dödar dom två gubbarna som står där då?

Permalänk
Medlem

Jag gjorde allt så ondskefullt jag bara kunde, bara för att bli besviken. Man fick ju bara små knoppar till horn, såg mest pubertalt ut. Men det som var sämst av allt var att man inte fick fortsätta mörda när man klarat spelet.

Dock måste jag ju säga att det lyckades med något verkligen inte många spel lyckas med. Det fick mig att spela klart ett spel

Visa signatur

http://www.flickr.com/photos/peterbrunni/ - Flickr

iMac, iBook, iPhone, iPod

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av uniform
Jag gjorde allt så ondskefullt jag bara kunde, bara för att bli besviken. Man fick ju bara små knoppar till horn, såg mest pubertalt ut. Men det som var sämst av allt var att man inte fick fortsätta mörda när man klarat spelet.

Det får man visst, men man måste vänta igenom hela creditslistan.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Duckman5
Citat: Oakvale säger tjejen som känner Lady Grey. Sen väl i Oakvale så går du till gravplatsen och tjuvlyssnar lite...

Men om man Dödar dom två gubbarna som står där då?

gå till stranden ...

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk
Medlem

kanske ska nämna att denna tråd innehåller sppoiler.. skriver detta innlägg utan att kolla i tråden eftersom jag själv snart ska inskaffa FABLE.

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skinnkalsonger
Det får man visst, men man måste vänta igenom hela creditslistan.

Jo, det hörde jag också, men jag orkade verkligen inte spela om bossen från förra saven en gång till.

Visa signatur

http://www.flickr.com/photos/peterbrunni/ - Flickr

iMac, iBook, iPhone, iPod

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ulmix
Har en fråga, är det någon som vet vart man hittar halsbandet som Lady Grey vill ha?

Du får gräva på stranden i oakvale imellan 2 st båtar,, Good Luck

Visa signatur

---W---

Permalänk
Medlem

Aight, jag har suttit i 5timmar i streck och lirat nu, jag är på uppdraget: "White Balverine" där man ska försvara folket av Knothole Glade. MEN:

Jag har fortfarande kvar svärden man fick i början som gör typ 45 i skada, när får man ett bättre svärd eller VART hittar man ett? Ganska jobbigt att det tar minst 40slag för att döda en gubbe... (och ja, jag har använt fire diamant på det svärdet och det hjälper inte så mycket )

Eller ska man köpa ett? I vilken stad isåfall? Har 15k.

Visa signatur

Kandidatexamen i Data- och Systemvetenskap vid Stockholms Universitet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy

3. Spelet har en tendens att hacka, KRAFTIGT med mycket folk på skärmen, Dvs i vilken stan som helst.

humpf!?! hände då aldrig för mig iaf.

Ontopic så tycker jag att du ska skona henne precis som jag gjorde (du får pengar iaf)

*Edit* såg nu att det kanske va lite sent att svara på tråden.

*Edit2* typh00n Köp det dyraste du kan ha själv köpte jag inte ett ända vapen utan hittade en härligklubba som jag satte i eld & silver i helt ulitmat blev den, sen kan jag rekomendera att du skaffar magin "slow time" eller va den nu heter, den kan komma att vara till nytta.

Visa signatur

Godde!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av No/One
humpf!?! hände då aldrig för mig iaf.

Ontopic så tycker jag att du ska skona henne precis som jag gjorde (du får pengar iaf)

*Edit* såg nu att det kanske va lite sent att svara på tråden.

*Edit2* typh00n Köp det dyraste du kan ha själv köpte jag inte ett ända vapen utan hittade en härligklubba som jag satte i eld & silver i helt ulitmat blev den, sen kan jag rekomendera att du skaffar magin "slow time" eller va den nu heter, den kan komma att vara till nytta.

Japp, slow time är väldigt effektivt på tuffa motståndare, bara stå och meja på dem
F.ö, ett av årets bästa spel enligt mig, dock på tok för lätt och kort. Längtar till en ev. 2'a redan

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Avstängd

lite segt är det dock, händer inte så mycket varesig man är ond eller god ... slutet är väldigt tamt ...

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ondjultomte
lite segt är det dock, händer inte så mycket varesig man är ond eller god ... slutet är väldigt tamt ...

Jo det kan jag hålla med om, inte fick jag någon gloria för att ajg var god inte kanske kan bero på att jag nästan aldrig gjorde någon "sidequest" men jag ville ha min gloria

Visa signatur

Godde!